Vraag

Opname pakket is ineens niet meer gratis, ik wil die korting terug

  • 26 August 2022
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

Al weken aan het proberen om kpn opname voor 0,00 euro terug te krijgen
Ineens 4,99
Ondertussen een reciever ontvangen waar we niet om vroegen opname was 0,00 deze bevestigd en vandaag weer een sms en mail bevestigen opname bestelling 4,99 weiger om te betalen met 2 receivers in huis want dan is het gratis 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Dat is alleen als u een Hussel abonnement heeft.

Dut hebben we het is al die tijd gratis geweest en nu ineens niet meer daarna weer wel en vandaag ineens niet meer ik noem dit oplichting

 

 

 

Badge +19

Ik noem dit eerder een administratieve fout dan oplichting.  Een moderater gaat hier op reageren en aanpassen als blijkt dat het een foutje is.

We zullen zien of het opgelost word 

Want zelfs de mensen aan de telefoon snappen het niet meer en geven aan dat het eem puinhoop is maar de 29ste zou het opnemem.weer moeten lukken maar wij moeten het eerst zien en dan geloven

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Spaninks, welkom hier. 

Bij een Husselabonnement met 2 ontvangers hoort dit inderdaad gratis te zijn. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Na deze klacht was het ineens geregeld en is opnemen weer gratis

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat vind ik fijn om te lezen. Laat maar hier weten mochten we nog iets voor je kunnen doen.Â