Beantwoord

Opzeggen abonnement na emigratie

  • 15 August 2022
  • 10 reacties
  • 91 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo 

Ik heb problemen met het opzeggen va mijn internet .

ik ben op 1-06-2022 geëmigreerd,twee keer mijn mijn uitschrijving uit Nederland van het BRP opgestuurd  via jullie site, op het formulier van de BRP staat toch duidelijk  dat ik op die datum ben uitgeschreven in Nederland.

22 Juli de laatste opgestuurd, nog steeds niks weer gehoord,maar wel elke maand blijven betalen.

R.Boxem

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door mini 1955 21 August 2022, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @mini 1955 , misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm

Succes

Reputatie 1

Ik heb dit al twee keer ingevuld.met het document van de gemeente, van bewijs van uitschrijving.

Kan vanuit Frankrijk ook geen telefoonnummer vinden om te bellen.

Hallo @mini 1955 +31612001200 kun je gebruiken om te bellen naar KPN vanuit het buitenland.

Succes.

 

Reputatie 1

Oke ga het morgen proberen, bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Hi @mini 1955

Is na bellen met het telefoonnummer uit het bericht van @JanD gelukt het abonnement op te zeggen?

Reputatie 1

Toen ik het nummer belde, kreeg ik mijn mobiele provider, die gaf mij een ander nummer met 008, maar dat kun je mobiel niet bellen vanuit buitenland, toen geprobeerd met de Franse vaste telefoon, en dat is gelukt.

De oorzaak dat ze mijn abonnement niet stop zetten was dat ik een JPG bestand had van het document, en die konden ze niet openen, en niet even zeggen in de mail dat ik via een  ander bestand moet sturen.

Zijn op 2 juni geëmigreerd, en drie keer alles opgestuurd. we hebben alles stop kunnen zetten in NL nergens problemen, behalve KPN.

Als ik ooit terug kom naar Nederland, geen KPN meer.

Hallo @mini 1955 had KPN er niet bij gezegd in welk formaat ze de spullen aangeleverd willen krijgen?

Meestal is dat inderdaad jpeg/jpg of pdf.

 

Reputatie 7
Badge +17

@mini 1955 als het nog niet gelukt is, vul dan je profiel in. Geef in het veld “Persoonlijke opmerkingen” ook even aan wanneer je verhuisd bent. En op welke datums je (ongeveer) het formulier hebt ingevuld. Laat als laatste weten welk e-mailadres je op hebt gegeven, als deze anders is dan deze van je forumprofiel.

Ik ga met die informatie contact opnemen met de afdeling die gaat over het opzeggen. De kans is groot dat ik daarna nog vragen voor je heb. Maar dan wordt er in ieder geval even kritisch gekeken naar het verzoek op te zeggen.

Reputatie 1

Ik heb opnieuw de formulieren ingevuld, met het juiste bestandje, en ik wacht nu even hun reactie af.

Reputatie 7
Badge +17

@mini 1955 top! Ik verwacht dat daarmee alles goed gaat. Om die reden ga ik ook het topic als beantwoord aanmerken. 

Mocht het ergens toch mis gaan, laat het dan hier weten. Dan pak ik het gelijk voor je op. Dan houden we alle informatie op 1 plaats.