Beantwoord

Opzegging abonnement nog niet doorgevoerd

  • 3 December 2021
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Goeiedag Kpn, even een vraag.

Ik heb zo'n 2 weken geleden gebelt naar kpn om mijn abonnement op te zeggen ivm samenwonen en mijn partner heeft ook Kpn. Ik moest een mail sturen naar opzeggen@kpn.nl met al mijn gegevens en die van mijn partner, maar ik heb nog steeds geen gehoor gehad.

Ik ben vanaf 02-11-'21 inschreven bij mijn partner en ik kreeg gister een nieuwe factuur van jullie terwijl ik al langer dan een maand geen kpn meer gebruik op mijn oude adres en mijn abonnement loopt nog steeds door ondanks ik het opgezegd heb.

Kunnen jullie me hiermee helpen?:)

 

Mvg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 December 2021, 14:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rowena90 ,

Eigenlijk is de procedure om dit formulier te gebruiken : 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/samenwonen/doorgeven.htm

Ik zou dat eventueel alsnog doen. 

(Je moet namelijk wat bewijsmateriaal meesturen en ik weet niet of je dat al gedaan hebt in jouw e-mail. )

 

Maar je kunt ook via 0800-0402 de status navragen. 

Hallo @Rowena90 ,

Eigenlijk is de procedure om dit formulier te gebruiken : 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/samenwonen/doorgeven.htm

Ik zou dat eventueel alsnog doen. 

(Je moet namelijk wat bewijsmateriaal meesturen en ik weet niet of je dat al gedaan hebt in jouw e-mail. )

 

Maar je kunt ook via 0800-0402 de status navragen. 

 

Ah super dankuwel voor het antwoord. Dan moet ik dat binnenkort even doen want ik heb verder geen bewijs meegekregen toen ik me had ingeschreven, dan ga ik dat meteen even aanvragen.

 

Mvg

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Rowena90. Het gaat nu vast goed komen. Ik zie overigens nog wel in je topic dat je het hebt over opzeggen@kpn.nl. Het correcte e-mailadres voor het opsturen van dit soort bewijzen is opzeggen@kpn.com.
Mocht je nog verdere hulp nodig hebben dan verneem ik dit graag van jou!