Beantwoord

Opzegging abonnement nog steeds niet verwerkt

  • 12 January 2023
  • 9 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste KPN,

 
Op 27-07-2022 heb ik bij jullie een melding gedaan van opzegging met een opzegtermijn van een maand, wij zijn al maanden verhuisd en hebben kpn niet meegenomen.
Op 29-07-2022 werd ik door een collega gebeld dat ons abonnement niet meer actief was daar.. en dat hij hem niet kon vinden en dat de opzegging ook akkoord was omdat deze blijkbaar al doorgevoerd was.
 
Op 07-09-2022 heb ik opnieuw contact gehad omdat wij nog steeds internet van jullie hadden en ik het abonnement opgezegd had, ik heb de apparatuur op 15-08-2022 retour gestuurd aan jullie, echter blijven jullie sindsdien bedragen afschrijven, maar wij hebben geen abonnement en geen apparatuur noch geen internet meer van jullie.
 
Wij hebben tijdig geannuleerd, ik heb meervoudige collega’s gesproken die het “door zouden voeren” en in “in orde zouden maken”.
 
Het apparatuur is geretourneerd aan jullie, waarom krijg ik dan nog steeds berichten dat we openstaande facturen hebben en afgesloten zijn, terwijl ik netjes opgezegd heb!
 
Wij hebben ook het mailtje wat door kpn op 27-07 aan ons verzonden is m.b.t. onze opzegging, echter staan hier privé gegevens in die wij niet met iedereen willen delen, graag heb ik contact met een medewerker.
 
Met vriendelijke groet,
 
De heer I.A. Hoek
icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 25 January 2023, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@zaltbommel99 onafhankelijk van jou probleem: het is niet handig jou privegegevens incl rekeningnummer en geboortedatum openbaar te zetten. Dat vraagt om ellende. Probeer eens of je die post nog aan kunt passen en de info weg kunt halen!

 

Als je vervolgens jou forumprofiel invult dan kan een moderator jou gegevens erbij gaan pakken om je te helpen. Alles wat als prive gekenmerkt is in het profiel is ook allen maar voor de mods zichtbaar.

Beste @Joris62.

Deze gegevens zijn al weggehaald, ik dacht dat het privé was vandaar. Ziet u ze nog wel?

Mvg

Reputatie 7
Badge +9

Nee ik zie nu niets meer @zaltbommel99 , dus dat is prima. Als je ook het profiel al ingevuld hebt dan kan een moderater hiermee aan de slag. Maar, dat kan door de drukte op het forum een aantal dagen gaan duren.

Reputatie 5
Badge +8

Hi @zaltbommel99! Dankjewel voor het aanvullen van je profiel. Het abonnement waar het hier om gaat, is dat een Internet en TV abonnement geweest of een mobiel abonnement?

Internet (tv hadden we niet).

Reputatie 5
Badge +8

Helder. Die heeft geen openstaande facturen gelukkig 🙂. Heb je wellicht nog een ander abonnement op dat adres gehad? Mobiel of Digitenne?

Beste @Frenk_ ,

Nee, het gaat echt om thuis en ik heb van jullie een aanmaning gehad dat daar nog steeds een actief abonnement is van thuis terwijl deze door ons al opgezegd is op 27-07-2022.

Dus dan gaat er toch iets mis bij jullie..

 

mvg

Reputatie 5
Badge +8

Ik zie geen actieve abonnementen op dit adres. Indien gewenst kan je opnieuw contact opnemen met ons contractafdeling via 0800-0402 om te kijken wat er nu daadwerkelijk nog actief staat.

Beste @Frenk_ ,

en toch hebben jullie ons abonnement actief laten staan ik ontvang net letterlijk een mail met de factuur voor het abonnement.

 

echter zou het sinds juli al opgezegd moeten zijn. Wellicht op 5A dan, want nog steeds blijft het actief en wij hebben opgezegd en jullie zeggen dat het in orde is gebracht maar schijnbaar niet.