Beantwoord

Overgestapt, maar krijg toch nog een factuur

  • 28 December 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

op 11-10-2022 via ziggo mijn internet/ tv laten opzeggen. Op 15-11-2022 is mijn ziggo abonnement van start gegaan en heb een mail gekregen van kpn dat mijn opzegging verwerkt is en dat ik per 15-11-2022 geen gebruik kan maken van kpn diensten. Nu krijg ik een factuur+extra kosten omdat ik maand december niet heb betaald!!!! Klantenservice is waardeloos, de een zegt dat het probleem bij kpn ligt en ander schuift het weer bij ziggo. Kan iemand mij aub hiermee helpen, ik word van het kastje naar de muur gestuurd!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 31 December 2022, 20:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nas Ben, als je nu nog een factuur hebt ontvangen, snap ik heel goed dat je daar een beetje vreemd van op kijkt. Goed dus dat je hier aan de bel trekt!

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!