Beantwoord

Overstappen met internet abonnement & combinatiekorting met mobiel. Welke korting krijg ik nou?

  • 12 April 2022
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik ben mijn opties qua internetabonnementen en overstappen eens aan het verkennen en zie dat er een combinatie korting is voor Internet/TV omdat ik al een mobiel abonnement heb bij KPN. Maar hoe kom ik er nu achter hoe hoog die korting voor mij nou daadwerkelijk is (want er staat TOT €7.50 wat dus betekent dat het ook lager kan uitvallen), en kan ik hem uberhaupt krijgen met mijn voormalig telfort abonnement?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 April 2022, 20:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben mijn opties qua internetabonnementen en overstappen eens aan het verkennen en zie dat er een combinatie korting is voor Internet/TV omdat ik al een mobiel abonnement heb bij KPN. Maar hoe kom ik er nu achter hoe hoog die korting voor mij nou daadwerkelijk is (want er staat TOT €7.50 wat dus betekent dat het ook lager kan uitvallen), en kan ik hem uberhaupt krijgen met mijn voormalig telfort abonnement?

 

Wat voor een abonnement heb je nu?

€ 7,50 is het maximale voor een mobiel abonnement met onbeperkt data abonnement en als je ook KPN Hussel hebt. 

Telfort is nu KPN (eigenlijk was Telfort altijd van KPN, maar nu is de naam Telfort verdwenen (alle oude namen / providers zijn langzaam verdwenen). 

 

Ik heb nu een abonnement met 1G data en 150 belminuten, voor een ietsje meer dan €11, een oude lage prijs omdat ik van Telfort vandaan kom (en een die ik dus niet graag verander). Dus ik heb een vermoeden dat dan niet de volledige €7,50 daaraf gaat. En ik weet dat oude Telfort abonnementen soms sowieso anders behandeld worden en dat er dan soms uitzonderingen zijn. 

Reputatie 7
Badge +8

Bij het laagste abonnement krijg je vaak maar 2,50 korting

Hoe hoger je abonnement hoe hoger de korting vaak.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nu een abonnement met 1G data en 150 belminuten, voor een ietsje meer dan €11, een oude lage prijs omdat ik van Telfort vandaan kom (en een die ik dus niet graag verander). Dus ik heb een vermoeden dat dan niet de volledige €7,50 daaraf gaat. En ik weet dat oude Telfort abonnementen soms sowieso anders behandeld worden en dat er dan soms uitzonderingen zijn. 

 

Zoals @Roos79 aangeeft en ik zelf ook, alleen bij het duurste abonnement “unlimited data” krijg je de € 7,50 per maand korting en betaal je met 150 belminuten / SMS € 24,-- per maand inclusief korting.

 

Het laagste abonnement (met data) is momenteel 3 GB en dan betaal in voor 3GB en 150 belminuten / sms € 14,-- per maand inclusief korting.

 

Zie ook hier. 

 

Ik ga ervan uit dat je ook internet van KPN hebt.

 

Is 1 GB data en 150 belminuten voldoende, dan zou ik persoonlijk geen actie ondernemen.

Dan betaal je nu € 11,-- per maand. Alleen de jaarlijkse verhoging krijg je dan.

 

Of wil je ook een nieuw toestel erbij?

Momenteel hebben ze de Samsung A53 (model 2022) voor € 336,--

In termijnen kan en dat is dan 2 jaar en betaal je na 2 jaar alleen de abonnementskoten. 

Zie ook hier. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lavender, welkom hier. 

Als je een Telfort mobiel combineert met een KPN Hussel internet abonnement, dan wordt je Compleet. Je krijgt dan alleen voordelen op het Hussel internet pakket. Dit betreft de entertainmentkorting mocht je kiezen voor een extra pakket.