Hallo! Sinds deze maand ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN (eindelijk weer snel Internet!) met de overstapservice. KPN zou voor mij de overstap regelen.
De eerst mogelijke overstapdatum was 28-02-2023, dus hiervoor gekozen. Vanuit Ziggo bevestiging ontvangen dat KPN hen heeft laten weten dat ik wil overstappen maar dat zij nog zouden wachten op een bericht van KPN waarin hen wordt doorgeven dat de diensten van KPN zouden werken.
Netjes op tijd mijn pakketje van KPN ontvangen en alles 27 februari al aangesloten. Toen alles werkte (wat een verademing!) heb ik op 28 februari de apparatuur van Ziggo afgekoppeld en in de retourdozen verpakt.
Afgelopen week een bevestiging van Ziggo ontvangen met definitieve opzegdatum 08-03-2023. Vreemd, want vanaf 28 februari levert KPN de diensten. Kpn heeft dit niet op tijd aan hen doorgegeven waardoor ik nu 8 dagen een dubbel abonnement heb gehad (waar ik dus ook voor moet betalen).
Heeft iemand hier ervaring mee? Dit lijkt me niet de bedoeling van een overstapservice en ik hoop dan ook dat dit opgelost gaat worden.
Beste antwoord door Bram van KPN
Bekijk origineel