Beantwoord

Papieren factuur per post, wel betaald niet ontvangen

  • 18 October 2022
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Nou wij willen een betaalde  papieren factuur per post , wel betalen niet ontvangen . 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 October 2022, 12:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Anny Borman, welkom! Wat gek dit! Ik kan even meekijken. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kan dit alleen na een verificatie-sms. Dat is in verband met fraude. Dat kan alleen via de telefonische klantenservice (0800-0402). Je zou er dus ook voor kunnen kiezen om meteen met hen te bellen. We helpen je graag verder!