Beantwoord

Pluspakket staat op eerste factuur, zou gratis zijn

  • 29 January 2023
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb zojuist mijn eerste factuur mogen ontvangen er is echter het TV pluspakket in rekening gebracht.

Deze heb ik gratis aangeboden omdat ik het hele pakket heb opgenomen TV, Internet en Mobiel

Vriendelijk verzoek om terug betaling pluspakket,

Frans 1950

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 February 2023, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi, Frans. Het pluspakket is alleen gratis als je ook één of meer mobiele abonnementen bij kpn afneemt. Is dat het geval?

Of heb je “streaming only” genomen? Daar zit alleen het on demand aanbod van het pluspakket bij.

Verder kan een kpn moderator het administratief e.e.a. nakijken. Dat kan alleen als je je gegevens in je profiel even invult, anders mogen ze dat niet.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Een moderator komt hier met enkele dagen (wachtrij helaas; weer wat drukker na introductie TV+ )

Hallo PeterG:

Deze heb ik gratis aangeboden omdat ik het hele pakket heb opgenomen TV, Internet en Mobiel

Daar stond het antwoord al

Reputatie 7

Hoi @Frans 1950, als je zowel Thuis als mobiel hebt kan het inderdaad gecombineerd worden om onder andere het gratis Pluspakket te kunnen gebruiken. Ik heb voor je gekeken en zo te zien zijn de voordelen voor jouw abonnementen nog niet automatisch geactiveerd. Dit hoort wel automatisch te gebeuren, maar blijkbaar was dat in dit geval niet goed gegaan.

Ik heb dit nu alsnog voor je aangevraagd, zodat de korting voor het Pluspakket en de andere voordelen per vandaag geactiveerd worden. Op de volgende factuur wordt dat met terugwerkende kracht verrekend en ik heb een handmatige vergoeding voor je aangemaakt voor 27 januari t/m vandaag waar het nog wel in rekening is gebracht. 

Reputatie 1

Beste Jasper

Bedankt voor het regelen en afhandelen van genoemde zaken,

met vr.gr.

Frans 1950