Vraag

Probleem met overstappen, pas in 2024?!

  • 28 December 2022
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer het maar zo, want via de telefonische klantenservice wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. 

Ik ben op 3 november overgestapt van Ziggo naar KPN. Toen heb ik ingevuld dat KPN mijn overstap mocht regelen, waarbij ik de 'zo snel mogelijk' optie heb aangevinkt. Ik heb een maandelijks Ziggo contract, dus dat zou snel geregeld zijn zou je zeggen. Vorige maand heb ik een mail van Ziggo gekregen dat ze het jammer vonden dat ik weg ging, maar verder heb ik nog helemaal niks van KPN vernomen..

Bij 'Volg je bestelling' stond eerst 1 december en sinds december staat er dat ik vanaf maandag 1 januari klant ben. Maar het is pas maandag 1 januari in 2024… 

Wat gaat hier mis? Ik was heel blij met de aanbieding die ik bij KPN kon krijgen (de 35 euro + gasvezel voor 12 maanden deal), maar ondertussen ben ik al 2 maanden en 2 Ziggo facturen van 65 euro verder, waarvan die laatste toch wel overbodig is. 

Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met KPN. Ook met KPN Netbeheer, wat blijkbaar weer iets anders is. Maar beide kunnen en weten ze niks. Ik wordt hier bepaald niet blij van.

Wat kan ik doen? Ik denk dat het misgaat bij de glasvezel aansluiting. Maar ik ben ook tevreden met 300MB in de eerste maanden.
 

Arjan, 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

welke snelheid heb je aangegeven en was die mogelijk bij de postcodecheck?

Ik heb glasvezel aangevinkt. En ik kreeg nog 3 andere keuzes. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ArjanRV, welkom! Wat rot dat het allemaal zo onduidelijk is! Kan je jouw forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik graag met je mee.