Beantwoord

Problemen met compensatieformulier

  • 9 September 2022
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik had sinds vorige dinsdag geen internet vanwege een probleem met de glasvezel. Gisteren is het probleem opgelost.

Als ik op het compensatieformulier op https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed mijn storingsperiode probeer in te vullen (30 aug-8 sep), dan staat het formulier mij dit niet toe.

Mijn storing duurde meerdere dagen.

Start van de storing: hier kan ik 30 augustus 2022 kiezen

Einde van de storing: hier wil ik 8 september 2022 kiezen, maar ik kan alleen 1 september kiezen.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 September 2022, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Compensatie22 Heb zelf even gekeken, maar er zit dus een wachttijd van 7 dagen op. M.a.w. vanaf 15 september zou u de einddatum 8 september in kunnen vullen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Compensatie22, is het nog gelukt?

Nee, ook vandaag lukt het nog niet. In september kan ik nog steeds alleen 1 september kiezen.

Je moet het je klanten ook niet te makkelijk maken….. :-(

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is niet handig inderdaad.
De snelste manier om dit verder te regelen is toch even telefonisch bij mijn collega's op 0800-0402