Beantwoord

Retourzending niet goed afgehandeld, ik krijg een herinnering ondanks dat ik alles teruggestuurd heb

  • 28 September 2022
  • 9 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb op 27 september via Postnl een doos ingeleverd met alle spullen die ik van KPN in mijn bezit had. Dit was een modem, extra 4g modem inclusief alle bekabeling. Vandaag 28 september krijg ik een mail van de ontvangst van het modem maar een vermelding dat het 4g modem niet is ontvangen. Dat is vreemd want alles zat in 1 doos. Ik kan dus niets meer opsturen, ik heb niets meer van KPN in mijn bezit. Graag hoor ik hoe u deze zaak verder wilt afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Rob Rietveld 

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 28 September 2022, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wanhopig2022 

Dit gaat helaas de laatste tijd wel vaker fout bij de afhandeling van de retouren.

Een KPN moderator kan aan de logistieke afdeling doorgeven dat je alle apparatuur retour hebt gestuurd. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic zetten nadat je dit hebt gedaan?

Dan handelt de medewerker dit verder af.

Dag Ruud, dank voor je reactie. Profiel was en is up to date.

Rob

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Wanhopig2022 . Door de drukte reageert KPN hier in een paar dagen.

Hoi @Wanhopig2022 . Welkom op het forum.

Ik heb je gegevens doorgegeven. Als je een derde herinnering krijg, laat het mij weten.  Ik ga er nu van uit dat het bij twee blijft. 

Dag Erwin, dank voor je bericht! Nu komt het vast in orde.

 

Groeten, Rob

Dag Erwin,

Vandaag kreeg ik via de mail een herinnering om het modem (dat al is ingeleverd), in te leveren. Ik hoop dat je mij hierbij kunt helpen want ik heb dus alles al opgestuurd. Bijgevoegd een screenshot van een deel van de mail.

Bij voorbaat dank,

Rob

 

Is dit de tweede herinnering, @Wanhopig2022 ? Zo ja, dan zal dit de laatste zijn. 

Dank voor je antwoord, dit is idd de tweede herinnering. Ik hoef dus geen actie te ondernemen, sorry voor de verwarring van mijn kant. Ik onderneem geen actie en hoop op een goede afloop.

Dank alweer,

Rob

Dank voor je antwoord, dit is idd de tweede herinnering. Ik hoef dus geen actie te ondernemen, sorry voor de verwarring van mijn kant. Ik onderneem geen actie en hoop op een goede afloop.

Dank alweer,

Rob

Geen probleem, Rob.  Ik snap heel goed dat je hier geen gedoe mee wil.  Komt helemaal goed. Je hoeft niks te doen.