Beantwoord

Sim Only abonnement ineens duurder, nog nooit meegemaakt

  • 27 October 2022
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1

Schandalig ik ben jaren lang bij 't mobile heb dit nog meegemaakt. 

Mijn rekening gaat ineens omhoog terwijl ik sim only heb genomen.

Zels mijn data word verbruikt terwijl ik gewoon thuis ben en dat noemt zich de beste provider 

En tevens staat er niet bij of ik hiermee akkoord ga en het abonnement kan beëindigen.

Hier wil ik vanaf zulke oplichters, was ik maar bij 't mobile gebleven

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door RBxx 27 October 2022, 22:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Schandalig ik ben jaren lang bij 't mobile heb dit nog meegemaakt. 

...

Dat verbaast me dan een beetje @Rayjack . Omdat volgens de web site van T-Mobile doen zij ook aan inflatiecorrectie. Dit is een standaard procedure.

Reputatie 7
Badge +8

@Rayjack Ook T mobile deed dit jaarlijks, maar is je blijkbaar niet opgevallen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/facturen-en-tarieven/inflatiecorrectie

Reputatie 1

Nou ik heb 18 jaar t mobile gehad en er werd alleen verhoogd met een nieuw abonnement  . Dus dit valt me meteen op

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Rayjack , je kan niet (kosteloos) opzeggen, de inflatiecorrectie maakt deel uit van de algemene voorwaarden waarmee je bij afsluiten akkoord bent gegaan.

Mag ik nu opzeggen?

De inflatiecorrectie is geen geldige reden om je abonnement kosteloos op te zeggen voor het einde van je contract. De inflatiecorrectie is onderdeel van de algemene voorwaarden van je abonnement.

bron

Reputatie 7
Badge +8

Nou ik heb 18 jaar t mobile gehad en er werd alleen verhoogd met een nieuw abonnement  . Dus dit valt me meteen op

Dan heb je nooit goed de facturen bekeken want het gebeurde echt wel.

Ook ik heb enkele jaren daar gezeten en kreeg gewoon jaarlijks de verhoging.

Nu valt het dit jaar extra op omdat het een hoog percentage is voorgaande jaren was het een kleiner verschil waardoor het minder opviel.

Reputatie 1

Dank voor jullie reacties, waarschijnlijk zal het wel komen, omdat ik hele slechte ervaringen tot nu toe met kpn heb.

Ik dacht dat Kpn voor mij de juiste provider met alles zou zijn, dus niet. Daarom ben ik ook heel blij als mijn contacten afgelopen zijn. 

 

Het is idd normaal dat facturen ieder jaar omhoog gaan en als je tevreden bent let je daar niet zo op.