Sinds 2 maanden klant, facturen kloppen niet

  • 19 July 2023
  • 22 reacties
  • 186 keer bekeken

dag 

 

waar kan ik een schriftelijke klacht indienen mbt foutieve facturen?

 

ik ben sinds 2 maanden lid bij kpn met 4 mobiele abonementen en kpn internet glasvezel, maar de facturen zijn compleet verkeerd opgemaakt met verkeerde abonenemetprijzen. ik heb vorige maand contact gehad met uw klantenservice maar helaas deze maand zijn de facturen ook verkeerd berekend.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Hallo @ahadout vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 

gedaan!

Hallo @ahadout vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 

 nog niks gehoord, wanneer denk je dat kpn hierop reageert? 

Hallo @ahadout , een moderator reageert binnen enkele dagen, dit is een forum, geen online chatdienst.

Reputatie 7
Badge +21

Door de drukte en de vakantieperiode is de reactietijd opgelopen naar zo’n 4 dagen.

Wat klopt er niet @ahadout ? Misschien kunnen wij (medeforumleden en klant) alvast helpen.

Door de drukte en de vakantieperiode is de reactietijd opgelopen naar 4 dagen.

Wat klopt er niet @ahadout ? Misschien kunnen wij (medeforumleden en klant) alvast helpen.

de afgesproken abonnement bedragen;

 

ik heb 2 x unlimited bellen en internet voor 21,50   per aansluiting

en 2 x alleen bellen voor 10,- per aansluiting.

internet glasvezel 35 euro per maand en gratis pluspakket 

 

er wordt nu berekend: 

2 x unlimited bellen en internet voor 28,-  per aansluiting

en 2 x alleen bellen voor 15,- per aansluiting.

internet glasvezel 35 euro per maand en  7 euro per maand pluspakket 

 

dat is 22,50 per maand teveel

Hallo @ahadout , een moderator reageert binnen enkele dagen, dit is een forum, geen online chatdienst.

maakkt mij niet uit als ik maar antwoord krijg, je mag het ook via telepathie doen😂

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @ahadout 

Ik vraag me af of jouw abonnementen wel zijn aangemeld voor het → Combivoordeel.

Daarmee krijg je tot € 7,50 korting op mobiele abonnementen en ook het pluspakket is dan gratis.

Check eens in MijnKPN of jouw voordelen al actief zijn en meld je zonodig daarvoor aan.

Zie deze pagina → https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

Reputatie 7
Badge +24

@ahadout de bedragen die u noemt klinken wat onbekend in de oren. Heeft u deze bedragen zwart op wit? In de vorm van een bevestiging per email van KPN? 

@ahadout de bedragen die u noemt klinken wat onbekend in de oren. Heeft u deze bedragen zwart op wit? In de vorm van een bevestiging per email van KPN? 

ja die heb ik was een aktie van kpn en ik heb de contracten ook

Hallo @ahadout 

Ik vraag me af of jouw abonnementen wel zijn aangemeld voor het → Combivoordeel.

Daarmee krijg je tot € 7,50 korting op mobiele abonnementen en ook het pluspakket is dan gratis.

Check eens in MijnKPN of jouw voordelen al actief zijn en meld je zonodig daarvoor aan.

Zie deze pagina → https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

ja dat is ook toen gedaan, moest daar wel tig keer voor bellen naar klantenservice maar was gelukt 

 

en nu nog de juiste bedragen

Reputatie 7
Badge +21

ja dat is ook toen gedaan, moest daar wel tig keer voor bellen naar klantenservice maar was gelukt 

Dat laatste vraag ik me af. Heb je al gekeken in MijnKPN bij "mijn voordelen" ?

ja dat is ook toen gedaan, moest daar wel tig keer voor bellen naar klantenservice maar was gelukt 

Dat laatste vraag ik me af. Heb je al gekeken in MijnKPN bij "mijn voordelen" ?

ja 

ik wil eigenlijk een email adres waar ik mijn contracten, berekening juiste kosten en facturen heen kan sturen. zodat ik on toekomst een bewijs heb dat ik er alles aan gedaan heb om dit op te lossen. heb de vraag namelijk ook bij consumentenbond neergelegd 

Reputatie 7
Badge +21

De voordelen staan dus wel aan? Mogelijk heeft de activatie van de voordelen dan de factuur gemist (door de 'strubbelingen' bij de aanmelding) en wordt dat de volgende factuur gecorrigeerd. 

De voordelen staan dus wel aan? Mogelijk heeft de activatie van de voordelen dan de factuur gemist (door de 'strubbelingen' bij de aanmelding) en wordt dat de volgende factuur gecorrigeerd. 

dat zeiden ze ook vorige maand 

Reputatie 7
Badge +21

Als klant kan ik - uiteraard - niet meekijken, maar als je jouw forumprofiel hebt ingevuld dan kan een KPN moderator dat wel. Ik verwacht dat je maandag wel aan de beurt bent voor een reactie.

Of je moet 0800-0402 nog een keer bellen, maar ik denk dat je dat niet wilt.

Reputatie 7
Badge +24

ik wil eigenlijk een email adres ...

KPN communiceert niet via mail. Als u de persoonlijke gegevens wegpoetst kunt u hier in dit topic schermafdrukken plaatsten. 

Er komt nog een KPN medewerker langs in dit topic. Die zal uw vraag behandelen. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @ahadout. De bedragen die je noemt klinken inderdaad alsof de CombiVoordelen nog niet volledig geactiveerd zijn. Heb je hier na het aanmaken van het topic al opnieuw telefonisch contact over gehad? Zoals je merkt is het heel druk momenteel, waardoor wij nu pas aan jouw topic toekomen.

Als het telefonisch nog niet gelukt is, kan je dan zorgen dat de gegevens op je profiel compleet zijn? Jan noemde een aantal gegevens in zijn eerste bericht, maar ze staan niet allemaal op je profiel. Daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Als je die toevoegt en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.

Hallo @ahadout vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug..

 

Welkom op het forum @ahadout. De bedragen die je noemt klinken inderdaad alsof de CombiVoordelen nog niet volledig geactiveerd zijn. Heb je hier na het aanmaken van het topic al opnieuw telefonisch contact over gehad? Zoals je merkt is het heel druk momenteel, waardoor wij nu pas aan jouw topic toekomen.

Als het telefonisch nog niet gelukt is, kan je dan zorgen dat de gegevens op je profiel compleet zijn? Jan noemde een aantal gegevens in zijn eerste bericht, maar ze staan niet allemaal op je profiel. Daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Als je die toevoegt en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.

Hallo @ahadout vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug..

 

ik heb alle gegevens vorige week geupdate 

Welkom op het forum @ahadout. De bedragen die je noemt klinken inderdaad alsof de CombiVoordelen nog niet volledig geactiveerd zijn. Heb je hier na het aanmaken van het topic al opnieuw telefonisch contact over gehad? Zoals je merkt is het heel druk momenteel, waardoor wij nu pas aan jouw topic toekomen.

Als het telefonisch nog niet gelukt is, kan je dan zorgen dat de gegevens op je profiel compleet zijn? Jan noemde een aantal gegevens in zijn eerste bericht, maar ze staan niet allemaal op je profiel. Daardoor kan ik nog niet met je meekijken. Als je die toevoegt en daarna een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.

Hallo @ahadout vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummers en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug..

 

ik heb alle gegevens vorige week geupdate@Jasper 

 

Reputatie 7

De gegevens zijn nu aangevuld inderdaad, dank je. Zo te zien zijn de CombiVoordelen sinds 3 juli actief bij de abonnementen. Als ik de facturen erbij pak die voor de mobiele nummers op de 18e zijn gestuurd staat de korting er wel op. Als je die 2 facturen opent en op pagina 2 kijkt zie je het er daar bij staan. 

De andere abonnementen hebben na 3 juli nog geen nieuwe factuur gehad, dus daar zal het op de eerstvolgende factuur ook staan.