Beantwoord

Sneller internet geannuleerd maar het zit nog steeds in mijn pakket.

  • 28 January 2022
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

Heel leuk die actie van sneller internet. Om te proberen 3 maanden gratis. Ik merkte geen verschil qua snelheid enzo. 
Ik wilde het weer opzeggen voor die 3 maanden voorbij was. 
Dat wilde ik telefonisch doen. En tot op heden zit het nog steeds in mijn pakket van mijn kpn. Ze krijgen het er niet uit zeggen ze van de klantenservice. Laatst zeiden ze dat het verholpen was. En dat ik 24 uur moest wachten om het te kunnen zien dat het uit MijnKPN is. Dat is dus nog steeds niet.

Ik raad mensen aan om op te stappen bij kpn of geen abonnement af te sluiten. De service is echt super slecht.  

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 February 2022, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Nou dat laatste valt wel mee hoor. Goed dat he hier het verhaal verteld.  Een moderater gaat hier zeker op reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee.  Komt goed. 

Reputatie 6
Badge +6

Heel leuk die actie van sneller internet. Om te proberen 3 maanden gratis. Ik merkte geen verschil qua snelheid enzo. 
Ik wilde het weer opzeggen voor die 3 maanden voorbij was. 
Dat wilde ik telefonisch doen. En tot op heden zit het nog steeds in mijn pakket van mijn kpn. Ze krijgen het er niet uit zeggen ze van de klantenservice. Laatst zeiden ze dat het verholpen was. En dat ik 24 uur moest wachten om het te kunnen zien dat het uit MijnKPN is. Dat is dus nog steeds niet.

Ik raad mensen aan om op te stappen bij kpn of geen abonnement af te sluiten. De service is echt super slecht.  

Bedankt voor het advies, ik heb meteen mijn abonnement opgezegd omdat jij het gevoel hebt dat je slechte service is verleend. Dat zal ze leren ;)

Liever slechte service dan helemaal geen service, dus ik blijf nog effe.:sunglasses:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gersta, welkom op ons forum!
Bedankt voor je feedback! Is het sneller internet inmiddels verdwenen uit je MijnKPN?

@Thomas Nee nog steeds niet 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even met je mee!  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Thomas ik heb mijn profiel merendeel in gevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Gersta, ik heb meteen even meegekeken en zie dat de order destijds vastgelopen is. Daarover is door mijn collega's gemaild naar de backoffice. Inhoudelijk kan ik niet zien wat daar de status van is maar de order zit nog steeds vast. Ik heb de backoffice nog even gevraagd hier naar te kijken. Zodra ik hier meer over weet kom ik bij je terug! 

@Thomas Dat hebben al 2 medewerkers van jou ook gedaan. 

En dit loopt al 2 maanden bijna.

ik begin dit best vervelend te vinden. 
Als je iets besteld dan staat het gelijk bij je factuur en als het eruit moet wat ik dus heb is het altijd maar moeilijk en lastig of het loopt vast. 

@Thomas maar in ieder geval bedankt en hoop dat het nu na 3 keer snel word op gelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik lees het inderdaad, dit hoort ook niet zo lang te duren. Ik hou je op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +20

Een oplossing heb ik nog niet @Gersta, maar ik heb wel reactie gekregen van de backoffice dat de melding op 6 januari goed ontvangen is en nu ook nog in behandeling is. Zij wachten momenteel op reactie vanuit de oplospartij, zij houden dit verder in beheer. Zodra het pakket opgezegd is krijg je daar nog een bevestiging van! Als ik nog een update of vragen van mijn collega krijg hoor je van me!

Als jij nog vragen hebt in de tussentijd weet je ons te vinden!