Beantwoord

Spotify als online aankopen op de factuur?

  • 15 September 2021
  • 36 reacties
  • 1493 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Badge

@wjb Precies, dat is in feite mijn hele probleem ;)

Reputatie 7

@wjb Precies, dat is in feite mijn hele probleem ;)

@AB Productfotografie, Plaats eens een screenshot van die factuur.

Wel even persoonlijke gegevens wegpoetsen.

Badge

 

Badge

Ik begin het vermoeden te krijgen dat bij het bovenste deel het bedrag van Spotify niet is onbegrepen, maar er wel de korting er af wordt gehaald, en het er daaronder bij op geteld word...zodat het onder de streep alsnog €0,- zou zijn.

In dat geval klopt het dus wel...maar is de volgorde van vermelden een beetje vreemd.

Reputatie 7

Wat een enorm chaotische weergave van de factuur, dit zou verboden moeten worden.

Ik neem aan dat die €69,58 per maand voor Kleinzakelijk Hussel 1Gbps alleen voor Internet en TV is en dat daar geen kosten voor Spotify in opgenomen zijn.

 

In dat geval betaal je dus inderdaad niets voor Spotify maar is de weergave op de factuur dermate slecht dat ik snap dat dit tot verwarring leidt.

 

KPN, dit kan je echt niet maken zo, doe wat aan de opbouw van de factuur.

Badge

@wjb Ik denk dat ik de factuur idd verkeerd heb gelezen. 

Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat in dit geval de opbouw er ook redelijk verwarrend uitziet omdat er op 19-11 een wijziging in internetsnelheid is geweest, vandaar de verschillende items. Normaal ziet het er iets overzichtelijker uit ;)

Badge

Kortom: in mijn geval opgelost.

 

Dank voor het meedenken allemaal! ;)

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, ja het had er absoluut duidelijker kunnen staan! 
Sorry voor het ongemak!

Ik heb dit probleem al maanden! KPN gebeld (meermaals) en met Spotify gesproken… Komt niet verder.

Nu weer met KPN Klein zakelijk gesproken, die gaan het uitzoeken… Ik betaal vrolijk (dubbel) door :( 

Hallo wij hebben het zelfde probleem betaal nu al maanden 30 euro extra en niemamd kan er wat aan doen ??????????

opzeggen kpn kan ook niet want het kontrakt loopt nog een jaar!!!!!

 

hoe verder KPN LOS DIT OP !!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +20

@De meidoorn dit issue is bekend, meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:
 

Update 07-12-2021: Aankoop op de factuur die niet op te zeggen is

De issues rondom Spotify, die als online aankoop op de factuur staat en niet te verwijderen is, zijn opgelost. De back office begint deze week met een opschoning hiervoor. Iedereen waarbij van onze kant iets gewijzigd en/of gecrediteerd wordt krijgt daar bericht over per e-mail op het bij ons bekende contact e-mailadres. Dit duurt ongeveer twee weken. 

 

Om het overzicht te bewaren heb ik dit topic gesloten.