Beantwoord

Spotify Family niet meer benoemd op factuur

  • 14 March 2024
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Reputatie 2

Op de laatste factuur van KPN internet wordt spotify family niet meer genoemd (dus ook niet in rekening gebracht), terwijl we dit abo wel hebben en ook actief is. De bijbehorende entertainmentkorting is wel opgenomen op de factuur. Ik heb geen zin in een naheffing, dus ik meld het bij deze. Bedrag op de laatste factuur is 50 euro, terwijl dit 67,99 euro zou moeten zijn.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 March 2024, 10:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hmmm, da's wel gek als jij het zelf niet opgezegd hebt. Als het op jouw factuur normaal vermeld staat als ‘online aankopen’, dan vermoed ik dat het een glitch is, omdat daar meerdere systemen bij betrokken zijn. Controleer in dat geval even op je Spotify accountpagina of daar alles nog actief staat. Zo ja, dan verwacht ik dat het op je volgende factuur alsnog in rekening gebracht wordt. Als dat niet gebeurt, of als je toch twijfels hebt, neem dan even telefonisch contact op (0800-0402, gratis). Er kan dan een melding worden gemaakt voor de back office om hier naar te kijken.

Heb je een oudere stijl abonnement waar Spotify nog echt een onderdeel is van het pakket, en ook in het bovenste blok vermeld staat, bel dan sowieso even. Want dat zou betekenen dat er wel een pakketwijziging is geweest. En als je daar geen mails over hebt gekregen moet daar wel even naar gekeken worden.

Reageer