Beantwoord

Spotify is niet naar free gezet na opzeggen KPN internet en telefoon

  • 4 October 2022
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb mijn KPN Internet en bellen abonnement opgezegd. Daaraan gekoppeld is mijn Spotify account. Ik kan nu mijn Spotify account niet wijzigen, omdat het daar nog gekoppeld staat. Spotify zegt dat KPN het moet ontkoppelen. Heb net klantenservice gebeld en medewerker zei dat hij dat niet kon, dat ik gewoon moet wachten…..

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 4 October 2022, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @TMPea, dat is natuurlijk knap lastig en ik denk graag even met je mee. Wanneer heb je het abonnement precies beëindigd? Soms duurt het een paar weken voordat de status tussen KPN en Spotify is gesynchroniseerd. Zou je jouw gegevens kunnen invullen in je profiel en mij hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even!

Reputatie 7
Badge +13

@TMPea Heb je nog duidelijkheid gekregen? Ik heb geen bericht meer gehad dus ik hoop dat alles gelukt is. Post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!

Hoi Remco. Dank voor je reactie. Het abonnement met kpn is per 4 oktober beëindigd. Waarom moet ik het profiel invullen?

Groet, Thea

Reputatie 7
Badge +13

Je hoeft uiteraard niet verplicht je profiel in te vullen :-) . Maar ik heb gegevens nodig als ik de status van de opzegging wil nakijken. Wanneer je de het abonnement op 4 oktober hebt stopgezet kan het enkele weken duren voordat de systemen van KPN met de systemen van Spotify zijn gesynchroniseerd. Het kan dan voorkomen dat Spotify nog een tijdje op Premium blijft staan na het beëindigen van het abonnement.