Vraag

Spotify staat dubbel op de factuur

  • 1 June 2023
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Dag,

Op 22 mei is monteur langsgeweest en heeft (terecht) geadviseerd om een nieuw contract af te sluiten met bijkomend voordeel lagere maandkosten, maar nu wordt er een online aankoop voor Spotify van 9,99 apart op mijn factuur vermeld!! Ik heb al Spotify (zie factuur).

Nooit voor getekend of op andere wijze akkoord voor gegeven. Graag bedrag storten.

Las dit al een paar keer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @CKui en welkom hier op ons forum :)

Het is (uiteraard) niet de bedoeling dat je dubbel voor een dienst betaalt dus goed dat je hier melding van maakt. Heb je hier ook al contact over gehad met onze helpdesk (0800 0402) en zo ja, wat is hier uitgekomen? Indien nodig kijk ik ook graag met je mee!