Vraag

Spotify wordt ten onrechte gefactureerd als online aankoop

  • 9 April 2024
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Badge

Ik heb IDENTIEK hetzelfde probleem als WILLYDOD uit een van de klachten:

Na DAGENLANG MET SPOTIFY EN KPN IN GESPREK TE ZIJN KOMT HET EROP NEER DAT NIEMAND VAN DE 2 PARTIJEN BLIJKBAAR ERKENT FOUT TE ZIJN EN IK ER MAAR MEE MOET LEVEN!!! 

Zoals al gezegd, is na de omzetting van mijn abonnement  op 2 december 2023 van Spotify uit het abonnement gehaald. Is ook per mail bevestigd.   Op de nota's vanaf DECEMBER stonden online aankopen, welke voor mij onbekend zijn en na bellen met de klantenservice is dit niet opgelost

Echter stond er meteen ook weer een nieuwe online aankoop op de nota.  Weer gebeld en toen werd er gezegd, dat ik bij spotify moet zijn. Dat is niet zo eenvoudig Je kunt daar alleen maar alles online doen in je account. Echter ik heb GEEN account, want ik maak GEEN gebruik van spotify.  En toen kwam de rekening van januari, februari, maart en april en wederom staat er telkens een online aankoop op van 10,99 euro 

Hoe kan het nou gebeuren, dat ik voor iets betaal, via KPN waarvoor ik geen opdracht heb gegeven en GEEN gebruik van maak en zelfs sinds 2 dec heb opgezegd wat ook bevestigd is bij jullie

 DAT VIND IK NOG HET MEEST BIJZONDERE AAN DEZE ZAAK. 

Na dagen met enkele van jullie medewerkers gesproken te hebben en weer met Spotify GEAPPT te hebben komen we niet verder, de bal wordt telkens bij de ander neergelegd maar ik ben geen steek verder. 

Tot zelfs jullie ' BACK END' heb ik moeten horen dat het niet het probleem is van KPN en dat ik het met Spotify moet oplossen terwijl er in jullie contract staat, LEES ook  klacht van WILLYDOD, dat jullie het dienen op te lossen. 

Er werd mij eenvoudig gezegd bij BACK END dat ik het maar met Spotify moet regelen, ik heb dus gezegd dat ze me dus dwingen om KPN in z'n geheel op te zeggen (thuis, mijn mobiel en mobiel van mijn vrouw) waar mij  gezegd werd dat ik dat maar gewoon moest doen om zo onder dit probleem uit te komen, wat een zure reactie en wat een RARE en NON SERVICE BRUTALE OPMERKING!!! . 

IK dacht in deze tijd met bv ODIDO dat jullie je klanten graag zouden willen behouden maar deze arrogante houding van jullie medewerker van de BACK END maakt mij echt pislink!!! 

ZO GA JE TOCH NIET MET JOS KLANTEN OM!!!! 

Nu lees ik bij een reactie van jullie hetvolgende, tevens naar WILLYDOD van 'n zekereJasper die bij jullie werkt:

 

Ik heb een terugkoppeling gekregen @WillyDod, Spotify stond achter de schermen nog ergens aan. Dat is nu stopgezet en daarmee zal de facturatie ervan ook stoppen. Het kan zijn dat het nog wel op de komende factuur staat, dat is dan de laatste keer. Daarna kunnen we kijken naar het precieze bedrag dat nog vergoed moet worden.

 

MET ANDERE WOORDEN, ER IS NIET GOED GENOEG GECHECKT BIJ JULLIE!!!! 

 

IK BEN TEN  EINDE RAAD WANT HEB EIGENLIJK GEEN ZIN OM AL MIJN DIENSTEN BIJ KPN OP TE ZEGGEN VANWEGE EEN ' PROBLEEMPJE ACHTER DE SCHERMEN'  MAAR ALS DAT DUS DE ENIGE OPTIE IS DAN MOET IK DAT MAAR DOEN WANT IK HEB GEEN ZIN OM TOT HET EINDE DER TIJDEN VOOR EEN SERVICE TE BETALEN TERWIJL IK DAARGEN GEBRUIK VAN MAAK EN ZELFS BIJ JULLIE OPGEZEGD HEB MAAR DAN KOM IK OOK NOOIT MEER TERUG BIJ JULLIE. 

Spotify heeft mij gezegd gezegd dat de entiteit die het met Spotify heeft afgesloten (KPN DUS) ook de entiteit is die het moet afsluiten en dat Spotify dat rechtswettelijk niet mag doen. 

Nogmaals wil ik idd nogmaals wijzen op het feit dat jullie zwart op wit aangeven zorg te dragen voor het afsluiten en aansluiten van deze service

Mijn dringende verzoek is, om deze zaak op te lossen.

 

Gr

Ernst 


7 reacties

Badge

Als dit idd niet opgelost gaat worden op korte termijn dan ga ik met de juridische dienst van de consumentenbond verder actie ondernemen

De hoofdletter stand van je typemachine blijft regelmatig hangen @Ernst van Veldhoven , dit even na laten zien. Schreeuwen is verboden op het forum 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ernst van Veldhoven, Caps Lock is inderdaad niet nodig én tegen de huisregels. Dat gezegd hebbende, snap ik heel goed dat je hier helemaal klaar mee bent. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar helaas kan de telefonische klantenservice dit niet oplossen. Gelukkig kan ik dit wel! Ik ga er dan ook voor je achteraan en hou je op de hoogte. 

Badge

Goedemiddag Marcia, 

 

Sorry, ik wist dat niet van die Hoofdletters. 

OK, ik kijk met grote spanning uit naar je oplossing. 

Bij voorbaat dank voor je snelle reactie 😊

 

Mvg, 

Ernst 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Ernst van Veldhoven. Ik heb bericht ontvangen van mijn collega's en Spotify is voor je opgezegd en de facturatie is gestopt!

Badge

OK, voordat ik ga juichen wacht ik toch mijn volgende KPN factuur af om te kijken of dat nu ook zo is daar ik er vaker ervaring mee heb gehad. 

Hopelijk alvast bedankt als dat gelukt is alleen wel jammer dat u het wel lukt en bij' back end' en uw telefonisch kollegas stellig erbij bleven dat ze mij niet konden helpen 🤔🤔

Badge

En ik neem aan dat ik die 4 maanden dat ik ten onrechte heb betaald terug betaald krijg van jullie want ik had  het 2 December reeds bij jullie opgezegd en van jullie een bevestiging gekregen 

 

 

Reageer