Beantwoord

Status van opzeggingen na emigratie

  • 16 February 2024
  • 15 reacties
  • 118 keer bekeken

Badge

Goedemorgen allemaal,

 

Op 25 januari jl. zijn 2 abonnementen opgezegd. We zijn drie weken verder en hebben niets meer vernomen. Jullie geven zelf aan dat de opzeggingen binnen 5 werkdagen verwerkt zouden worden. Wij zijn benieuwd wat de stand van zaken is. 

 

Het gaat om klantnummer ********** opgezegd per 26 januari 2024

En om mobiel nummer ********** per 20 februari 2024

 

Eerder hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN. We hebben begrepen dat het internet abonnement, als gevolg van de emigratie, met terugwerkende kracht (vandaar 26 januari 2024) verwerkt zou worden. Jullie hebben zelf ook gecommuniceerd over het feit dat een andere provider de levering op het adres ********  **********  ging doen. Daarop hebben wij opnieuw contact met jullie opgenomen. Want ja, de modem wilden we natuurlijk wel correct terug sturen. Alleen die datum was eerder, dan de emigratie datum. Jullie hebben ons toen een retour doos toegezonden, waarna wij op 23 januari jl. de modem al terug gestuurd hebben. 

 

Gisteren ontvingen wij een bericht dat een factuur voor de periode van 12 februari t/m 11 maart 2024 geïncasseerd gaat worden. Dat is uiteraard niet correct. 

Wij ontvangen graag z.s.m. bericht van jullie over de status van de opzeggingen? Zijn die verwerkt? Zo ja, per welke datum? Want in mijn kpn zijn de opzeggingen (nog) niet zichtbaar. 

 

Met vriendelijke groet,

R. Westra

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 18 February 2024, 11:48

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ron Westra 
Voor dit soort vragen kun je het beste even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

Badge

Dank je, huistijger,

Dat lukt alleen niet, anders had ik dat wel gedaan…..

Ik hoop dus dat een medewerker van KPN reageert op mijn persoonlijke vraag. Vandaar dat ik klantenservice getagd heb. Maar dank je voor het mee denken.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ron Westra ,

Vragen over opzeggen kun je het beste telefonisch stellen.

Je bent uiteraard al in het buitenland., dan kun je KPN bereiken op: +31612001200.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten

 

Reputatie 7
Badge +21

Ok @Ron Westra 
Maar vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Badge

Dank jullie voor alle goede adviezen @huistijger en @Noordzee,

Alleen voor € 4,58 per minuut ga ik niet bellen. Zeker niet omdat KPN er voor kiest dat er niet op een andere manier (per e-mail, een contactformulier o.i.d.) gecommuniceerd kan worden met hen. 

Daarmee, graag alleen reactie van een medewerker van KPN. Dat is namelijk wat aangegeven wordt als handigheid van deze community; snel en gemakkelijk contact met een medewerker.

 

Reputatie 7
Badge +28

Dan toch nog een ander advies @Ron Westra .

Je kunt via Facebook of X rechtstreeks contact krijgen met een medewerker van KPN.

Badge

Wil alsjeblieft een medewerker van KPN reageren op mijn vraag? 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wil alsjeblieft een medewerker van KPN reageren op mijn vraag? 

 

Dat gaat zeker gebeuren @Ron Westra 
Maar vanwege de drukte gaat het op volgorde van binnenkomst.
Wil je sneller antwoord, dan zul je toch echt even 0800 0402 moeten bellen.
Of vanuit het buitenland +316 1200 1200

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ron Westra,

Ik zie nog geen gegevens in je profiel en kan dus nog niet met je meekijken. Meekijken is ook het enige dat ik kán doen, aangezien we via het forum niet de mogelijkheid hebben om abonnementen op te zeggen, mocht er iets mis zijn gegaan. Ik snap heel goed dat je liever niet belt tegen dat hoge tarief, gelukkig is het wel mogelijk om online een vraag te stellen, nog naast de mogelijkheid om dat via Facebook of X te doen. Je kunt hiervoor het online contactfomulier gebruiken.

Badge

@ Maja van KPN; gegevens zijn toegevoegd. Ik hoop dat jullie mee kunnen kijken.

Dank je voor het contactformulier; die heb ik voor de zekerheid ook ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het invullen @Ron Westra, ik zie dat je inmiddels een reactie via de mail hebt gehad met uitleg over de situatie, en hoop dat het nu helemaal duidelijk is verder!

Badge

Goedemorgen @Maja,

Nee, wij hebben geen mail ontvangen….. Zou die mail dan alsjeblieft gestuurd kunnen worden. Mail is ook niet per ongeluk in de spam terecht gekomen. 

We wachten graag de mail af. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +20

Wat gek @Ron Westra 😑 Ik heb de mail nogmaals verzonden aan een ander mailadres (degene waarmee je forumaccount aan is gemaakt) en hoop dat hij nu wel aankomt!

Badge

Dank je wel @Maja. Mail is nu goed aangekomen. En duidelijk. Dank je voor het meekijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ok top, graag gedaan!

Reageer