Beantwoord

Terugbetaling Spotify

  • 5 September 2023
  • 31 reacties
  • 253 keer bekeken

In juni een vakantie gepland staan man lief wilde ook gebruik maken van mijn Spotify account dus via de kpn app abonnement aangepast maar spotify family, naar aanmelding kreeg ik mail dat dit pas 2 weken later in zo gaan.

hier hadden we natuurlijk niks aan omdat de vakantie dan alweer voorbij zou zijn.

12 juni gebeld:

gebeld met kpn konden dit niet eerder activeren, wel konden ze het annuleren zodat ik geen kosten zou maken. Alleen zou dit op de volgende factuur pas terug betaald worden.

 

13 juli gebeld

 

Opnieuw is er Spotify family in rekening gebracht terwijl dit geannuleerd zou zijn. Excuses gekregen maar dit zou aan het verwerkings systeem liggen van de facturen volgende factuur wordt dit terug betaald.

 

Factuur van 11 augustus weer spotify familie betaald.

 

vandaag weer telefonisch contact,

Kreeg ik eerst te horen dat ik helemaal geen spotify via kpn had. Daarna werd me verteld dat ik dit via de kpn app zelf moest aanpassen naar Spotify premium zodat spotify family geannuleerd zou worden. Hier zakt je broek van af. 
toen ik vervolgens vroeg hou het zat met de terug betalingen kon mevrouw mij niet helpen en wordt ik vanmiddag hopelijk terug gebeld.

 

ik baal hier erg van dat ik voor zo klein dingetje nu voor de 3e keer moet bellen.

 

Mocht dit weer niet worden opgelost vandaag zou ik zowel kpn thuis als mobile zo snel mogelijk willen opzeggen.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 October 2023, 20:07

Bekijk origineel

31 reacties

Natuurlijk niet teruggebeld.

En ook geen reactie gehad via dit forum!

 

Erg onprofessioneel van KPN!

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Joja2023, welkom hier. 

Natuurlijk niet teruggebeld.

En ook geen reactie gehad via dit forum!

 

Erg onprofessioneel van KPN!

Het forum is geen directe lijn met ons, het kan dus even duren tot wij hier reageren. Onze meelezers helpen meestal goed, maar dit is een specifiek geval waarmee ze niets kunnen. 

Ik help echter met plezier, en waar nodig corrigeer ik de kosten. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Goedemorgen alex

 

bedankt voor je reactie , het is gewoon erg jammer dat beloftes niet nagekomen worden en er telkens een ander verhaal aan wordt gehangen.

 

ik heb mijn gegevens aangevuld is dit zo voldoende ?

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb dit uit laten zoeken. Als ik het goed zie is dit via jullie 06-nummer gegaan, en dus via de Google Play store. Is dit inmiddels wel opgezegd? Dit kunnen wij namelijk niet doen. Die kosten ga ik uiteraard voor je vergoeden, maar ik wil graag eerst weten of dit in de Playstore nu wel is opgezegd. 

Hoi Alex,

 

ik maak gebruik van een iPhone, ik heb Spotify via mijn 06 nummer lopen dit heb ik aangezet via de kpn app zelf dus niet via een playstore of applestore. 
hij staat nu weer op de gewone spotify stand dus die staat goed!

 

ik hoop dat je het zo duidelijk is?

 

groetjes 

 

Reputatie 7
Badge +24

Iets duidelijker, zou je in je iPhone willen nakijken onder Instellingen > Je naam > Abonnement? Zie je daar Spotify ook staan? 

Hoi Alex ,

nee daar staat Spotify niet bij , wel mijn homewizard abonnement en oude aankopen.

 

vriendelijke groet

Hoi Alex even een aanvulling, 

Mijn abonnementen worden afgeschreven via mijn telefoon rekening. Ook wel kpn pay genoemd. Ook Spotify loopt via kpn pay en zo ook mijn extra iCloud opslag. Ik kan nu al zien dat het nog steeds niet opgelost is. Want 14,99 is van de Spotify family die is nu al 4 maanden ‘opgezegd’ heb.

 

 

 

Ik heb nogmaals gecheckt of mijn spotify goed staat. En dit klopt hij staat op een abonnement van 9,99 per maand zie screenshot. 
maar ik betaald dus al maanden 14,99.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Joja2023

Het heeft even geduurd, maar alles staat volgens mij nu goed. Ik wil het verschil tussen Spotify Family en de gewone Spotify vergoeden voor de afgelopen maanden, afgerond €20,-. Kun je je hierin vinden? 

Ik hoor graag van je, dan kan ik dit verwerken. 

Hoi Alex helemaal goed 

zit hier ook de 5 euro verschil bij van deze maand ? Of is dat al opgelost ?

ander is de 20 euro akkoord hoor !

heel fijn!!

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Alex helemaal goed 

zit hier ook de 5 euro verschil bij van deze maand ? Of is dat al opgelost ?

ander is de 20 euro akkoord hoor !

heel fijn!!

Yes, dan gaat het over 4 maanden. Zie ik dit goed? 

Hoi alex

 

maanden juni juli augustus september dus dat klopt.

kun je nakijken waarom mijn kpn pay het nu opeens niet meer doet? Ik betaald daar mijn maandelijkse iCloud opslag van en opeens moet ik mijn betaalgegevens bij werken en werkt Apple Pay niet meer?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi alex

 

maanden juni juli augustus september dus dat klopt.

kun je nakijken waarom mijn kpn pay het nu opeens niet meer doet? Ik betaald daar mijn maandelijkse iCloud opslag van en opeens moet ik mijn betaalgegevens bij werken en werkt Apple Pay niet meer?

De €20,- zijn gedaan. 

Wat KPN Pay betreft, alles staat hier goed. Zie je een bepaalde foutmelding? 

 

Ik krijg een melding, dat ik mijn betaalgegevens bij moet werken dus als ik wat wil betalen via mijn maandelijkse facturen zoals extra opslag gaat dit nu niet. Heeft het altijd gedaan en nu opeens niet 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ga naar Instellingen > klik op je naam > Betaling en verzending. Wat zie je dan staan bovenin bij Betaalmethoden? 

En wat zie je overigens als je klikt op "Werk betaalinfo bij”, bij het plaatje dat je stuurde. 

Dan kom ik uit op deze pagina alle gegevens kloppen die ik heb ingevuld. Maar toch blijft hij de melding aangeven

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit komt zo te zien omdat je standaard betaalmethode op Apple Pay staat. Klik rechtsboven op bewerk en verander dit naar je mobiele telefoon. Lukt het daarna? 

Hoi Alex ,

helaas zie ik weer om mijn factuur Spotify 14,99…

Ook mobiel betalen via factuur lukt nog steeds niet, telkens krijg ik de melding er was een probleem met jou betaling werk je betaalgegevens bij, dit doet hij alleen als ik kies voor betalen via mobiel nummer..

Reputatie 7
Badge +24

Daar ga ik dan weer achteraan. Zou ik ook mogen weten wat jouw gebruikersnaam is waarmee je bij Spotify inlogt? Dit kan je toevoegen aan je profiel zodat ik het alleen kan zien. 

Wat betalen via factuur betreft, zou je de optie betalen via Mobiele telefoon eerst willen verwijderen en daarna weer toe willen voegen? 

Daar ga ik dan weer achteraan. Zou ik ook mogen weten wat jouw gebruikersnaam is waarmee je bij Spotify inlogt? Dit kan je toevoegen aan je profiel zodat ik het alleen kan zien. 

Wat betalen via factuur betreft, zou je de optie betalen via Mobiele telefoon eerst willen verwijderen en daarna weer toe willen voegen? 

Beide gedaan!

wat betreft het verwijderen en opnieuw aanzetten van de optie mobiel betalen werkt niet.

 

Reputatie 7
Badge +24

Nog een vraag: is dit nummer ooit door ons geblokkeerd omdat wij veel verbruik hebben gezien? En om hogere kosten te voorkomen? Op een vakantie of iets dergelijks?

Voor de duidelijkheid, ik heb het hier niet om wanbetaling, voordat dit verkeerd overkomt. 

Nee niet dat ik weet!

Reageer