Beantwoord

Toestel afbetaald, toch toestelbetaling op de meest recente factuur

  • 15 April 2024
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb een eenmalige betaling gedaan voor de telefoon, maar vandaag heb ik een factuur ontvangen met een voorschot voor het toestel dat al is afbetaald? Heeft iemand hier controle over? 🧐

icon

Beste antwoord door RBxx 15 April 2024, 10:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Dooman , is de factuur slechts een kennisgeving dat het voorschot is betaald, of is het een verzoek om het resterende bedrag te betalen?

Je kan altijd bellen met de helpdesk ( 0800-0402 ) om dit uit te laten zoeken, zodat je zeker weet dat jouw betaling correct is verwerkt.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Dooman , hoe heb je die betaling gedaan? Heb je het formulier Vervroegd aflossen ingevuld en het bedrag via iDeal betaald? Zie ook: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkrediet

Mogelijk heeft de betaling en de verstuurde factuur elkaar ‘gekruist’. Dan verwacht ik dat dit op de volgende factuur gecorrigeerd wordt.

uiteraard heb ik het formulier ingevuld waarin om een ​​eenmalige betaling voor het apparaat werd gevraagd en de ideale betaalmethode gekozen, die correct werd geaccepteerd en die ik op de volgende factuur zou zien 😌 helaas zie ik het niet, maar ik zie betaling voor de volgende termijn 🤓 Ik hoop dat de volgende factuur wordt aangepast voor de betaling die nu van mijn account wordt gedownload

Reputatie 7
Badge +21

Dat verwacht ik wel, maar je kan 0800-0402 bellen als je direct duidelijkheid wil hebben

Reageer