TV en Superwifi punten niet gekregen bij bestelling, ik stel KPN in gebreke

  • 26 January 2023
  • 12 reacties
  • 172 keer bekeken


KPN B.V.

Wilhelminakade 123

3072 AP Rotterdam



Veenwouden, 26-01-2023

Onderwerp: ingebrekestelling

 

Geachte heer, mevrouw,

Op 8 juni 2022 sloot ik met u een overeenkomst.

 

ik huurde u toen in voor KPN Internet & Televisie

Wij maakten de afspraak dat ik een gratis televisie bij de overeenkomst zou krijgen deze is nooit aangekomen.

 

Ook zijn twee beloofde wifi versterkers nooit aangekomen dit was mondeling afgesproken bij het afsluiten van de overeenkomst.

Deze overeenkomst is bij u bekend.

 

Helaas hield u zich niet aan de afspraken. Ik heb de volgende klacht namelijk dat het welkomst cadeau de televisie niet is ontvangen.

 

Eerder vroeg ik u om de klacht op te lossen wat helaas niet is gelukt op uw advies stel ik kpn hierbij in gebreken. Helaas omdat u hier niet aan wilt meewerken om de klacht op te lossen.

 

reageert u niet op mijn brief / houdt u zich nog steeds niet aan de gemaakte afspraken.

 

Via deze brief geef ik u een laatste kans om u aan de afspraken te houden. Ik geef u hiervoor 14 dagen de tijd.

 

Doet u dat niet, dan zal ik ons contract ontbinden. Ook stel ik u vast aansprakelijk voor alle schade die ik hierdoor krijg.

 

Ik stel u aansprakelijk voor deze schade en vraag u om een schadevergoeding. Ik stuur bewijs van mijn schade mee met deze brief.

Ik verzoek u mij binnen 14 dagen mijn schade te vergoeden. U kunt het bedrag €499,99 ter waarde van de Smart televisie van Philips overmaken op rekeningnummer

 

Als u het er niet mee eens bent, hoor ik graag schriftelijk binnen 14 dagen wat de reden is. Mogelijk neem ik dan verdere juridische stappen. De kosten die ik daarvoor maak, zal ik op u verhalen.

 

In afwachting van uw spoedige reactie zie ik deze zeer graag tegemoet komen.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Roan

 

(In deze brief zijn persoonlijke gegevens verwijderd)

Ik zal deze brief aangetekend versturen morgen of maandag.

 

hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

 

met vriendelijke groeten,

 

Roan

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn iPhone


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Hoi @Roan den boer, welkom bij ons op het forum. Er zijn een paar dingen niet goed gegaan toen je vorig jaar werd aangesloten. Dit is je eerste bericht bij ons op het forum en op je profiel staan nog geen gegevens. Daardoor kan ik op dit moment niet meer zeggen hierover.

Bedoel je met de tv een welkomstcadeau? Als dat zo is kan je daar ook de volgende pagina voor bekijken, daar geven we meer uitleg over dat proces en een contactnummer om daarover contact op te nemen:

 

Je kunt op de brief inhoudelijk en concreet per punt in gaan.

feit is dat geen van de genoemde klachten zijn opgelost.

hopende u voldoende te hebben geïnformeerd in afwachting van uw spoedige reactie 

Reputatie 7
Badge +12

Moderatoren kunnen enkel inhoudelijk reageren wanneer je uw forumprofiel hebt aangevuld. Zonder die informatie kan de brief van iedereen zijn en is het dus erg lastig reageren.

Prima maar de brief zal vandaag verstuurd worden aangetekend.

en dan mag ik het contract na 14 dagen ontbinden.

 

fijne dag nog!

Reputatie 7

Ik kan hier niet inhoudelijk op reageren inderdaad @Roan den boer. Je verwijst in je brief naar de overeenkomst, naar gemaakte afspraken, naar de actie waar je gebruik van hebt gemaakt en naar een eerdere klacht. Niets daarvan kan ik zien zonder gegevens en daardoor is het voor mij dus dus onmogelijk om er meer over te zeggen. Als je de brief nu hebt gestuurd is het mogelijk beter om het resultaat daarvan af te wachten.

Ik moet zeggen dat de werkwijze die KPN heeft Voor klachten echt heel uniek zijn merkwaardig te noemen.

als je ze telefonisch opbelt en de klacht kenbaar maakt gebeurt er niets mee en word je doorverwezen naar dit forum.

eigenlijk is het gewoon nooit goed en laat KPN men zoveel mogelijk moeite doen tot je er kots misselijk van word.

u hebt gelijk afwachten tot de brief in ontvangst word genomen hopelijk blijft kpn in gebreken en kan ik het contract ontbinden wat zijn jullie toch een walgelijk bedrijf.

fijne dag nog

 

 

Oh en mijn welgemeende excuses naar de laagste drempel van KPN.

Deze onvriendelijke contexten zijn puur bedoeld voor de belachelijke klachten afdeling die niet werkt niet bestaat en of niet functioneert of die lak heeft aan haar eigen hardheid clausule’s en problemen uit de weg gaat en deze liever niet op lost tot het echt niet anders kan en men een juridische procedure opstart.

als je ze telefonisch opbelt

Je zou ze eens schriftelijk op kunnen bellen.😀

 

Haha echt zo 😂😂

Hilarisch dit

Mijn moeder zij altijd dat slechte reclame

ook reclame is.

 

 

 

Reputatie 7

Ik sluit het topic hierbij, want het gaat op deze manier nergens meer over.

Het komt er op neer dat je een klacht hebt, maar als we met je mee willen kijken geef jij ons die kans niet door je gegevens niet in te vullen. Dat is meerder keren aangegeven en als je dat niet doet houdt het voor ons ook op. We kunnen niets zonder gegeven.