Beantwoord

Twee openstaande facturen: ben nu toch geblokkeerd?

  • 12 September 2022
  • 31 reacties
  • 443 keer bekeken

Hallo, 

Ik moest 2 facturen van July en Augustus betalen en ben vandaag geblokkeerd! Ik heb vandaag de factuur van July betaald!  De factuur van Augustus is van 25 Augustus tot 27 September en ga ik 20 September betalen! Mijn vraag is nu, waarom gaat de blokkade er nu niet af? In principe heb ik nu geen achterstand meer toch, de factuur is tot 27 September! Daarom wil ik vragen of de blokkade er alsjeblieft van af kan?

Bijvoorbaat hartelijk dank, 

Groetjes Jannie 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 12 September 2022, 18:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging 

 

Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar  bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging 

 

Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar  bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.

KlusIt is geen provider en enkel een tijdelijke (en duure) oplossing. Ik denk dat je daar op langer terrein niet echt mee bent geholpen...

Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging 

 

Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar  bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.

Denk dat betalen van je KPN factuur goedkoper is

Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging 

 

Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar  bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.

Dat is een tijdelijke (dure) noodoplossing, ideaal voor noodgevallen, maar niet geschikt als permanente oplossing.

Nu alleen nog even de openstaande facturen aan KPN betalen en je kunt weer geactiveerd worden bij KPN en Klusit opzeggen.

Ik wens je alle goeds.

 

Ik ben dan wel benieuwd bij welke provider je nu al een werkende aansluiting hebt kunnen krijgen @Jantieneging 

 

Binnen 4 uur had ik weer internet met de internet box van KlusIt, deze box word kant en klaar  bij je geleverd, doet de stekker in het stopcontact en drukt op de aan knop en hoppa je hebt weer internet! Ideaal toch.

Dat is een tijdelijke (dure) noodoplossing, ideaal voor noodgevallen, maar niet geschikt als permanente oplossing.

Nu alleen nog even de openstaande facturen aan KPN betalen en je kunt weer geactiveerd worden bij KPN en Klusit opzeggen.

Ik wens je alle goeds.


Betaal in 1 keer, dan kunt u weer bellen, sms'en en internetten
Betaal uiterlijk 16 september 2022. Dan werkt uw internet aansluiting weer binnen 2 uur.
Betaal alles Of betaal een deel van het bedrag
Kies zelf hoeveel u betaalt. Doe dit wel voor 16 september 2022. Dan werkt uw internet aansluiting weer binnen 2 uur. De dag na de betaling ontvangt u een e-mail met uitleg over een betaalregeling voor de rest van het openstaande bedrag. Betaal een deel

Beste Jan,

Lees dit even, deze mail kreeg ik gister binnen en dinsdag heb ik gebeld en moest het gehele bedrag betaald worden voordat ik weer aangesloten werd! Ik lees toch duidelijk "Kies zelf hoeveel u betaalt, doe dit voor 16 september"  Nu heb ik 12 september het eerste deel betaald en  volgens de mail zou ik dan binnen 2 uur weer internet moeten hebben, maar dit heb ik dus nog niet. Begrijp ik de mail verkeerd of is kpn nu fout?

 

Hallo @Jantieneging , dat komt vermoedelijk omdat je niet met Ideal betaald hebt, maar handmatig,  dan duurt de verwerking ongeveer 5 werkdagen.

Ik zou morgen weer even bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling Collections.

Succes.