Beantwoord

UNDEFINED foutmelding bij aanvullen gegevens voor overstap

  • 4 October 2022
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

mij is gevraagd mijn gegevens voor overstappen aan te vullen maar na invullen daarvan krijg ik telkens UNDEFINED

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 October 2022, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Dirk P, volgens mij ging er op de website even iets fout, als ik dit zo zie liepen meerdere gebruikers hier tegenaan:

 

Hi ! Als het niet lukt dit via de website door te geven wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen. Dat is het nummer van onze klantenservice. Het is op het moment wat drukker daar. Maar dat is wel de beste manier om alsnog alle gegevens door te geven. 

Â