Beantwoord

Vergoeding aanvragen voor storing lukt niet

  • 24 December 2021
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Van 24 november tot 29 november hadden we geen internet, tv en bellen. Nu probeer ik al enkele weken een vergoeding aan te vragen, de site waarop je dit kan aangeven klopt voor gen meter. Ik kan niet de juiste datums invoeren. Gisteren contact gehad met de helpdesk n die zou het doorgeven aan de collega's. Kan nu niet eens meer de startdata ingeven, einddata lukte sowieso al niet

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 December 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik neem aan dat je deze pagina gebruikt? :

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Ja die pagina gebruik ik. Kan geen start einddatum invoeren. Er staan maar enkele datums die je aan kan klikken maar niet de periode 24 t/m 29 november

Reputatie 7

Ik neem aan dat je deze pagina gebruikt? :

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Ja die pagina gebruik ik. Kan geen start einddatum invoeren. Er staan maar enkele datums die je aan kan klikken maar niet de periode 24 t/m 29 november

 

In dat geval, @Klik, was de storing waar jij last van hebt gehad waarschijnlijk geen algemene storing. Deze pagina is namelijk alleen te gebruiken bij algemene netwerkverstoringen. Als er specifiek bij jou iets aan de hand was, dan herkent het systeem achter de pagina dit niet. In dat geval zal een vergoeding handmatig geregeld moeten worden.  Als je jouw forumprofiel invult en hier weer reageert als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit na en help je verder. 

heb het forumprofiel aangevuld

Reputatie 7

Dank je, @Klik. Ik heb er naar gekeken en dit moest inderdaad handmatig gebeuren. Ik heb nu de abonnementskosten van de storingsperiode vergoed. Dit zal op je komende factuur in mindering worden gebracht.