Beantwoord

Verkeerde bedrag in MijnKPN app bij abonnement

  • 1 January 2022
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik heb mijn abonnement verlengd en ik kwam op een bedrag uit van €32,50 daarnaast krijg ik €7,50 korting dus ik moet €25 betalen maandelijks. Maar in mijn KPN app staat een bedrag van €37,50. In mijn contract staat €32,50 zonder korting en ik had toen gebeld en die mevrouw zei dat het €25 zou worden automatisch omdat ik voordelen heb bij deze dus recht heb op €7,50 korting. Maar ik zie dat nergens op terug? Ik zou graag meer info willen.

MVG ,

Sahire G

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 January 2022, 09:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

In de bevestigingen en contracten staat altijd de volle prijs, kortingen staan hier niet in vermeld. Die vind u terug op uw factuur en in MijnKPN. Het kán dat de factuur al in verwerking is ten tijde van de verlenging, dan wordt het teveel betaalde bedrag op de volgende factuur gecorrigeerd.

 

Vul uw profiel in zodat een moderator uw gegevens op kan vragen en met u mee kan kijken of alles klopt. Of bel met KPN 0800 0402 (gratis)

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Sahire, welkom op het KPN forum! Ik kan me voorstellen dat je daar vreemd van opkijkt en hier graag meer duidelijkheid over wilt. Zoals @Maurice85 ook al aangeeft, zie je in het contract de prijs zonder eventuele kortingen. Ditzelfde geldt ook voor de MijnKPN app. Op de factuur staat de juiste prijs inclusief kortingen. Mocht je dit willen, dan kan ik nu natuurlijk voor je controleren of het allemaal goed in ons systeem staat. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?