Beantwoord

Verkeerde router retour gestuurd na opzeggen

  • 20 March 2024
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Na van KPN overgestapt te zijn naar Ziggo en al het nieuwe apparatuur te hebben ingesteld naar smaak, mijn vriendin gevraagd om de oude KPN router retour te sturen in de door KPN geleverde retourdoos. 

Heeft ze i.p.v. De KPN router de nieuwe Ziggo router los getrokken en retour gestuurd naar KPN. Nu kom ik thuis zonder internet... Heel fijn terugkomen van je vakantie zo. 

Telefonisch contact gehad met KPN en deze geven aan dat ze door de schaal van de operatie niet eens gaan proberen om mijn retour doos terug te vinden.

​​​​​​Iemand raad in deze? Alles is welkom. 

icon

Beste antwoord door PeterG 20 March 2024, 12:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Tja... Ziggo bellen en vragen om een andere router.

En voortaan zulk soort dingen gewoon zelf doen.

Als dit al langer dan 1 dag geleden is zal de apparatuur al verwerkt zijn en niet meer terug te vinden / retourneren.

Er komen honderden pakketten per dag binnen bij het bedrijf dat het verzorgt. Geen beginnen aan om daarin te zoeken.

Heb je Ziggo al gebeld? Van hen zul je een nieuw modem moeten krijgen. KPN heeft ze niet voor Ziggo.

Ik heb me suf gezocht maar het nummer voor Ziggo is DRAMATISCH slecht te vinden op hun site. Ik neem aan dat je dat hebt. Ze hebben service punten in de winkels van Mediamarkt.

Reputatie 7
Badge +11

Ze hebben service punten in de winkels van Mediamarkt.

Dat is voorbij @PeterG , alleen nog echte Ziggo/Vodafone-winkels.

 

Reputatie 7
Badge +8

Een belletje naar Ziggo lijkt me de snelste manier om een nieuw modem te ontvangen, @Nabi_i . Het nummer van de servicelijn is 0900 1884. En is heus niet zo moeilijk te vinden, @PeterG . Misschien is het een idee, de contactgegevens van de providers op je site te vermelden? 😉

Net als kpn heeft Ziggo verspreid door hun verzorgingsgebied ook diverse winkels. Wellicht kan je ook daar terecht. 

Ze hebben service punten in de winkels van Mediamarkt.

Dat is voorbij @PeterG , alleen nog echte Ziggo/Vodafone-winkels.

Inderdaad. Net ook zelf waargenomen. Even de 8 minuten fietsen naar mediamarkt ervoor over gehad. Gelijk maar even batterijen gehaald voor de universele afstandsbediening. Is nog de enige voor m'n audio. Originele afstandsbediening werkt daarvan allang niet meer helaas.

Inderdaad @Berteman . Misschien maar eens kolom voor contact providers maken. Of bij de respectievelijke zenderoverzichten. Dat laatste ga ik maar doen. 

Ik ben toch benieuwd hoe dit af gaat lopen.

( Wie koos het beste antwoord ? Niet de vraagsteller veronderstel ik. )

Ik ben toch benieuwd hoe dit af gaat lopen.

( Wie koos het beste antwoord ? Niet de vraagsteller veronderstel ik. )

Ik heb Ziggo opgebeld en dezelfde dag nog een monteur op de stoep met een nieuwe modem. Kosten waren 50 euro voor het service bezoek. 

Reageer