Beantwoord

Verlengen met nieuw mobiel in winkel duurder dan op belsimpel

  • 23 December 2022
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik wilde vandaag mijn mobiel verlengen en een nieuwe samsung S22 256 gb bestellen,maar dan moest ik 52 euro per maand betalen en een aanbetaling van 32,50 en daar konden ze niets aan veranderen.

Ik ben al een aantal jaren lid van KPN en ik had online gekeken bij een andere belsimpel in dit geval en daar kan ik dezelfde telefoon alleen een nieuw nummer moet ik nemen dan voor 47 euro.

Ik vind het ronduit slecht dat de kpn winkel niets voor je kan betekenen en dat het ook nog schandalig is dat je extra moet betalen voor je telefoon terwijl je met abonnement koopt.

Als je een telefoon koopt en je wilt zelf een deel betalen is dat natuurlijk logisch,maar ik wilde zoals altijd unlimited en een telefoon volledig afbetalen in 2 jaar.

Zo denk ik er maar over om met alles wat ik heb weg te gaan bij KPN,want service leveren is zeer slecht hiero.

Waarom kunnen ze niet gewoon met een voorstel komen waardoor mensen niet weglopen bij een bedrijf?

Ik zou graag willen blijven bij KPN,maar op deze manier denk ik dat ik in het nieuwe jaar ergens anders zit.

icon

Beste antwoord door GeSp 23 December 2022, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @AngeloBuster 

 

Belsimpel kan ze waarschijnlijk goedkoper inkopen dan KPN, wat is er op tegen om hem via Belsimpel te bestellen, dan kan je gewoon je KPN abonnement houden en je betaald minder, prima toch?
Je kan daar ook aangeven dat je jouw huidige nummer wilt behouden of wilt verlengen.
De afbetaling van je toestel loopt dan ook gewoon via KPN.

Als je een andere kleur wilt dan Roze, die zijn bij Belsimpel ook duurder.

 

Hallo @AngeloBuster KPN is een provider die in hoofdzaak diensten levert, telefoons verkopen is geen core-business, dat is ‘bijvangst’.

Â