Beantwoord

Verlengkorting komt niet overeen met aanbod

  • 3 April 2024
  • 10 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb een soortgelijk probleem. Dezelfde aanbieding ontvangen per mail voor 10 euro korting gedurende twaalf maanden bij verlenging van twee jaar. Wanneer ik naar de verlengshop ga via de link wordt mij alleen een korting van 5 euro gedurende drie maanden aangeboden.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

icon

Beste antwoord door Kobus29 25 April 2024, 12:42

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Kobus29, welkom! Wat gek dat je een andere korting te zien krijgt. Je kunt hiervoor het beste even telefonisch contact opnemen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kijken direct met je mee. De community bestaat vooral uit andere klanten en deze vragen zijn daarom minder geschikt. Mijn collega's kunnen je meteen verder helpen!

Reputatie 7
Badge +30

@Kobus29 zou je toch eens screenshots willen plaatsen van wat je te zien krijgt? Zowel in de mail als in de verlengshop? Wel even je adresgegevens etc. wegpoetsen. 
Als je jouw postcode + huisnummer in je profiel wilt zetten, kunnen we je voorbeeld intern doorzetten. Ik zie namelijk dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt!

 

Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden.

 

Reputatie 7
Badge +30

Dankjewel! Ik ga er achteraan en hou je op de hoogte. 

Hopelijk krijg ik nu snel iets te horen, want het ‘persoonlijke aanbod’ is slechts geldig t/m 24 april!!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Kobus29. Marcia is er even niet dus ik reageer even op jouw laatste bericht. We hebben hier helaas nog geen terugkoppeling over ontvangen. Heb je zelf nog contact opgenomen met onze klantenservice? 

Natuurlijk niet. Wanneer Marcia vertelt dat zij erachter aan zal gaan en mij op de hoogte zal houden, ga ik toch niet langdurig in de wachtrij staan bij de klantenservice en ingewikkelde gesprekken voeren met de medewerker die ik dan aan de telefoon krijg (en die op dat moment even weinig kan ondernemen als Marcia).

Het is inmiddels 25 april. Geen oplossing van Marcia en geen oplossing via Vikash. Is mij hiermee door KPN dus €120 korting onthouden?

Nee dus. Ik ben alsnog met de klantenservice gaan bellen en heb vandaag de verlenging van internet volgens de oorspronkelijke actievoorwaarden gekregen. Zelfs nog extra kortingen erbij gekregen voor tv. Ik ben via deze omleiding dus toch nog heel tevreden geworden over de KPN-dienstverlening.

Reputatie 7
Badge +17

Gelukkig @Kobus29 en excuses voor de late reactie! Heel fijn dat het telefonisch alsnog gelukt is en super dat je korting hebt gekregen. 🙂 Dank voor het terugkoppelen!

Reageer