Verschil van 30 euro mobiele factuur en klantenservice helpt niet

  • 26 August 2022
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Al twee maanden hebben we een factuur ontvangen voor ons totale pakket die in plaats van €20 lager, €10 hoger uitvalt.
Waren we maar nooit op de aanbieding van de man aan de telefoon ingegaan. Afspraken over aanbiedingen zijn gemaakt, maar niet ingevoerd.
KPN rekent vrolijk weer teveel af maar “kan” niet direct crediteren.

je kunt alleen telefonisch reageren. In totaal hebben we 8 keer gebeld over dit onderwerp, zeker 2 uur waren ermee gemoeid.  Vervolgens krijg je geen gespreksverslag want dat mag niet, het moet eerst naar een andere afdeling. Als klant sta je met lege handen.

 

tijd om na 50 jaar over te stappen?
 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Karel en Joyce de aanbieding waar je toentertijd op ingegaan bent zou ook per mail bevestigd moeten zijn en daarin kun je de concrete afspraken terugvinden, let wel, hier worden altijd bruto bedrafgen in genoemd omdat eventueel recht op korting(en) eerst door het systeem geverifieerd moeten worden.

Verder kun je op bladzijde 2 van de factuur een gedetailleerd overzicht vinden van de gefactureerde en gecrediteerde bedragen.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s) en laatste 4 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

 

Dank je. KPN is niet bepaald scheutig met informatie. Op het moment dat je de rekening krijgt is het al te laat. Dat je dan na veel bellen en beloften een maand later opnieuw een verkeerde rekening krijgt, die op meerdere punten weer niet voldoet aan de gemaakte afspraken, is gewoon ontzettend slecht.

Dat er dan na erkenning van de fouten niet snel geld terug wordt gestort is niet netjes.

We geven KPN tot 1 september de tijd om met een juiste reactie te komen. Anders zijn we weg, na 50 jaar.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Karel en Joyce. Ik begrijp dat het over een mobiele factuur gaat die hoger is dan verwacht, meer dan dat weet ik ook niet.

Jan vroeg je al of je je forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kon invullen. Ik zie daar niets staan als ik er kijk. Als je dat invult en een seintje geeft kan ik met je meekijken, nu kan ik niets.

Of is het inmiddels telefonisch gelukt?

Het gaat om de rekening van onze landlijn.

KPN klantenservice heeft toegezegd om voor 1 september telefonisch contact met ons op te nemen hierover. We zijn benieuwd.

Het probleem is, dat je als klant geen gespreksverslag krijgt van de contacten met de klantenservice. Een eigen verslag kun je niet aan ze kwijt. Ze sturen nog maar eens een nietszeggende “bestelling” mbt de producten die je (al of niet) afneemt. Gelukkig hebben we nu wel een reactie via de webcare op Twitter .

We zijn zojuist gebeld door de klantenservice. Deze mevrouw praatte vrijwel onophoudelijk, er was nauwelijks een woord tussen te krijgen. Misschien is dit haar visie op klantenservice? 
We voelen ons volledig overdonderd, maar gaan niet akkoord met wat er nu gebeurd is. 

Reputatie 7

Er is contact geweest dus, maar dat liep niet zoals je had verwacht begrijp ik. Ik kan er nog niet meer over zeggen, ik weet niet wat er gebeurt is in dat gesprek of wat er besproken is.

In mijn vorige bericht vroeg ik je of je je forumprofiel volledig kon invullen. Daar zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niets voor je zien. Kan je dat invullen en een seintje geven?

De klantenservice heeft ons gebeld in antwoord op mijn tweet. We hebben het vertrouwen dat het in de komende tijd goed komt.

Twitter is ook bij KPN de weg om problemen op te lossen.

Reputatie 7

Dat zou via alle wegen moeten, niet alleen via Twitter natuurlijk. Gelukkig lijkt daarmee nu iets te lopen, ik ga er vanuit dat het via die weg geregeld zal worden. Ik zal er niet tussen gaan zitten, ik wil niet in de weg zitten 🙂