Beantwoord

Vervanging van de arris VIP 5202 ontvangers voor de nieuwe TV+ box

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om je ontvanger(s) te vervangen ook als ze volgens de kpn site nog aan alle eisen voldoen, wij hebben op dit moment de arris VIP 5202 en hoewel deze nog prima werkt kan je hierop geen apps zoals Disney+ zetten en je moet een ethernet kabel erop aansluiten om hem te gebruiken wat erg onpraktisch is. De nieuwe kpn tv box+ heeft wifi wat dit probleem oplost en die werkt op Android tv dus kan ik zelf kiezen welke apps ik wil. Maar als ik via de site dus de check doe wordt er aangegeven dat mijn ontvanger nog prima is en ik niet in aanmerking kom voor vervanging, is het alsnog mogelijk om 1 of meerdere van de kpn tv box+ te ontvangen?

icon

Beste antwoord door N.N. 25 February 2024, 15:30

Bekijk origineel

3 reacties

Dat kan door een aanpassing van je abo van Hussel of ouder naar TV+ @vanheesch 

Draadloos kan dan alleen als je een KPN12box hebt, oudere modems ondersteunen geen draadloos voor de nieuwste TV+-decoder.

Als je een smart-tv hebt kun je de apps daar toch ook op installeren, daar heb je KPN niet bij nodig.

 

Dat kan door een aanpassing van je abo van Hussel of ouder naar TV+ @vanheesch 

Draadloos kan dan alleen als je een KPN12box hebt, oudere modems ondersteunen geen draadloos voor de nieuwste TV+-decoder.

Als je een smart-tv hebt kun je de apps daar toch ook op installeren, daar heb je KPN niet bij nodig.

 

Hoe doe ik dit? Want als ik bij mijn abonnement instellingen kijk zie ik alleen de optie om de hoeveelheid tv ontvangers aan te passen. Wij hebben wel een zakelijk abonnement ik weet niet of dat invloed heeft

Om over te gaan naar een TV+ pakket moet je wèl contractvrij zijn bij de consumententak, of dat voor de zakelijke tak ook geldt weet ik niet.

Morgen de zakelijke helpdesk even bellen via 0800 0403 @vanheesch 

 

Reageer