Beantwoord

Verzoek tot retourneren Direct Online pakket, terwijl dit nog in gebruik is

  • 7 February 2024
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Onlangs bereikte mij het bericht dat ik geacht wordt mijn geleende KPN apparatuur te retourneren.Het bevreemdde mij daar ik pas kan retourneren als ik KPN apparatuur heb mogen ontvangen,hetgeen enerzijds het geval is,maar anderszijds weer niet.

Het geval is dat ik een noodpakket ontvangen heb aan KPN apparatuur,dat geretourneerd zou worden als de eigenlijke bestelde KPN apparatuur door mij in ontvangst genomen werd. Welnu dat laatste moet nog plaats vinden,en dus wordt mij gevraagd ? Wat wordt eigenlijk gevraagd?

De  bij wijze van spreken tweede ontvangst van de door mij gewenste KPN apparatuur heeft niet of nog niet mogen plaatsvinden.Als ik het noodpakket aan KPN apparatuur zou terug zenden,waarom gevraagd,zou ik helemaal geen KPN appartuur meer in huis hebben.Vreemd maar waar. Waar het mogelijk mis is gegaan is dat ik niet thuis bleek te zijn voor het tweede KPN apparatuur-pakket,waarvoor Post.nl aansprakelijk is.Ik kan dus geen KPN apparatuur retourneren,om deze reden dat ik nog steeds gebruik moet maken van de tijdelijke noodregeling,in afwachting op de eigenlijke KPN apparatuur. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 February 2024, 14:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nassauplein 33. Welkom op het KPN Forum. Ik zoek graag voor je uit waarom je nog geen KPN apparatuur hebt ontvangen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met onze gratis klantenservice (0800 0402) hiervoor, dan wordt je gelijk verder geholpen. 

Toetsen op de afstandsbediening,de uitleg en het daarbijbehorende knoppen op de afstandsbediening hebben me verder geholpen, en je antwoord was me zeer welkom.

Ik heb overigens ook EU-conformiteitsverklaring onder ogen kunnen krijgen.Simpel,maar wel verhelderend.

Reageer