Beantwoord

Verzoek tot wijzigen emailadres

  • 7 October 2022
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

KPN stuurt mij een brief met de bevestiging dat ik een wijziging heb gedaan in mijn abo. Dat klopt: Spotify premium naar family. Echter ze geven aan dat ze de bevestiging niet naar mijn mailadres (mailbox vol of onjuist) kunnen sturen en of ik dat op mijnkpn wil wijzigen. Het mailadres is inderdaad niet juist, want verwijderd door KPN (was @xmsnet.nl  en dat wordt neit meer door KPN ondersteund). Op mijn kpn staat gewoon het @kpn.com mailadres. Hoe kan ik het oude mailadres, dat voor mij niet zichtbaar is, toch aanpassen zodat KPN met mij kan communiceren (via het door hen aangedragen @kpn.com mailadres)? Bij klantenservice kom ik online ook nergens

icon

Beste antwoord door GeSp 8 October 2022, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ronald L 

 

KPN heeft de @xmsnet.nl e-mailadressen niet opgeheven, je kan ze nog steeds aanmaken als Extra e-mailadres als je inlogt via https://email.kpn.com

Als klant krijg je trouwens een @kpnmail.nl e-mailadres, niet 1 die eindigt op @kpn.com

Je zou dat oude e-mailadres dus ook weer toe kunnen voegen als Extra e-mailadres (alias) onder 1 van je hoofd mailaccounts.

 

Het wijzigen van je e-mailadres in MijnKPN wat gekoppeld is aan je abonnement kan je i.d.d. niet zelf aanpassen, dat moet aangepast worden via de klantenservice (0800-0402) of een KPN medewerker (moderator) hier op het forum.

Als je het door een KPN medewerker hier wil laten doen (het kan wel even duren voor ze aan dit topic toe zijn) vul dan je forumprofiel in zodat ze er gelijk mee aan de slag kunnen zodra je topic aan de beurt is en vermeld dan hier dat je dat gedaan hebt.

Thanks, ik dacht al dat ik het niet zelf kon wijzigen. Klopt het is kpnmail.nl en niet .com.

Hoi @Ronald L . Is het gelukt? Heb jij je contact e-mail adres nu goed staan?