Beantwoord

Videobel afspraak heeft niet gebeld

  • 4 January 2023
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb een videobelafspraak vandaag om 14u00. Het is nu 14u31 en er is niet gebeld. Wat doe ik nu?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 January 2023, 07:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik zou een nieuwe afspraak maken als ik jou was. 

Reputatie 7

Hoi @Jeroen V., welkom bij ons op het forum. Een afspraak kan wat uitlopen, is er later nog contact geweest? Anders zou ik inderdaad zoals Noordzee noemt een nieuwe afspraak maken. 

Het is ook mogelijk om je vraag hier te stellen, wij kunnen ook met je meedenken.

Dus als KPN een afspraak niet nakomt, moet de klant een nieuwe afspraak maken.

Goed om te weten en het lijkt me verstandig om dit ergens te vermelden, bv bij de FAQ U.

Het is namelijk niet wat ik zou verwachten. Dat zou eerder iets zijn met een verontschuldiging, een opgave van reden en een vage poging om mijn verloren tijd en KPNs imagoschade goed te maken.

 

Reputatie 7

Dit topic is jouw eerste bericht hier op het forum, daardoor weten wij enkel wat jij noemt. Meer dan dat een videogesprek gemist is weten dus niet. Doordat je het bij ons op het forum plaatst vermoeden we dat het om een gesprek met KPN gaat, maar zelfs dat weten we niet met zekerheid. We denken graag met je mee over een hoop dingen, maar zonder concrete informatie is dat voor ons ook moeilijk.

Ja, die videobelafspraak was inderdaad met KPN - daarom had ik de vraag erover op dit forum geplaatst en niet op een ander.

De vraag is glashelder beantwoord! Als je een videobelafspraak met KPN hebt, krijg je weliswaar serieus klinkende SMS'jes die je aansporen om op tijd klaar te zitten, maar het is heel goed mogelijk dat KPN niet belt en ook geen SMS'je stuurt dat het later wordt of dat het niet doorgaat. Of er ooit nog op terugkomt. Daar moet je dus allemaal niet op wachten en zelf een nieuwe afspraak maken.

Dat allemaal nog niet wetend, heb ik de klantenservice (0800 0402) gebeld. Ik heb 20 minuten in de wacht gehangen (die videobelafspraak wordt juist aangeprezen om dat te voorkomen) en ben vervolgens uitstekend geholpen door een heel vriendelijke collega. Het ging mij aanvankelijk over teveel in rekening gebrachte telefoonkosten, dat heeft hij gecorrigeerd en me daarna op allerlei besparingsmogelijkheden van mijn abonnementen gewezen.). Kortom, het was tijdrovend maar succesvol.

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is, Jasper, om dit soort vragen te moeten beantwoorden. Maar ik denk ook graag mee, vandaar mijn suggestie om op de website een sectie over jullie klantenzorgbeleid te openen. Dat scheelt zowel jou als je klanten tijd en ergernis. FAQ U dekt mooi de lading.

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het daar gelukt is. 

De videobelafspraak is een mogelijkheid voor zakelijke abonnementen, als het een consumenten abonnement is zouden ze via die optie niets kunnen doen. Mocht het wel een zakelijk abonnement zijn is het nummer 0800-0403 of het Zakelijke Forum. Wij zijn het consumentenforum, wij hebben geen informatie over zo'n zakelijke dienst.