Beantwoord

Videoland in rekening gebracht ondanks direct opgezegd

  • 31 March 2024
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

videoland besteld , na 5 minuten weer gecanceld.

nu op de rekening bijna 20 euro meer betalen en pas na 10 april op kunnen zeggen ? kijken kan ik er niet op want is niet aktief.

ruikt beetje naar oplichting, al bijna 2 uur aan de telefoon gehangen maar niemand kan of wil er niks aan veranderen 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 April 2024, 15:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Heeft niets maar dan ook niets met oplichting te maken. Je hebt zelf iets besteld. En aan je bestelling zitten algemene voorwaarden gekoppeld. Misschien handig om deze ook eens door te lezen! 

videoland besteld , na 5 minuten weer gecanceld.

 

Als je bij kpn extra zender- of streamingpakketten neemt is dat voor minimaal 1 maand. Dus binnen 5 minuten weer uitzetten kan niet.

Je betaalt de eerste maand (periode 30/31 dagen) voluit. Die eerste maand neem je ook volledig af. Daarna betaal je per dag. (per maand in rekening gebracht; niet gebruikte dagen verrekend op een volgende factuur)

kijken kan ik er niet op want is niet aktief.

Activatie nog niet afgerond? Met maken account voor de app, met inloggegevens. Gebruik dan het e-mailadres waarop je kpn facturen komen.

hoi, ik heb dat ook al na 5 minuten doorgegeven en daarvoor al betaald

Omdat dat bij kpn niet goed doorgekomen is  zat ik er nog langer aan vast, en schijnbaar kan diegene aan de telefoon dat niet zien of aanpassen.

Nu moet ik dat op 10 april nog eens uitschakelen maar de telefonist zegt dat ik beter kan bellen omdat het heel vaak fout gaat, dus heeft niks te maken met lezen.

 

Reputatie 7
Badge +6

Helemaal prima. Maar het heeft ook niets te maken met oplichting. 

kom toch niet verder met kpn, tijd voor een nieuwe aanbieder na 43 jaar.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @kees 58, als je een extra optie zoals Videoland besteld, dan geldt een afname periode van minimaal 1 maand. Na de eerste maand is het vervolgens elke dag per direct opzegbaar. Mocht er dus nog een volledige maand in rekening gebracht gaan worden maar je stopt de dienst eerder, dan wordt het teveel vooruit betaalde bedrag verrekend met de eerstvolgende factuur. 

probleem is nu opgelost, is nu per direct verwijderd ipv pas op 10 april en wordt terug berekent naar 15 maart .

dus eind goed al goed

Reageer