Beantwoord

Voor welke periode heb ik een factuur ontvangen?

  • 21 July 2023
  • 9 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb een factuur ontvangen met het factuurkenmerk: 11271077660, en die bedraagt 54,90 euro. Vanaf welke datum tot welke datum is deze factuur? (periode?)

icon

Beste antwoord door PeetStolk 21 July 2023, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @PeetStolk 

 

Dat kan je vinden op Pagina 2 van de factuur, b.v..

 

Ik heb inmiddels gelezen dat het om de periode 20 juli 19 augustus gaat. Hoe komen jullie of jij dan aan 14 juni t/m 13 juli. Die moet al betaald zijn.

Reputatie 7
Badge +18

Omdat dat stukje uit overzicht van een eigen factuur is als voorbeeld, er staat toch ook b.v.

Dan de volgende vraag. Waarom is de factuur een volledig maandbedrag (54,90 euro) terwijl ik per 27 juli (of 29 juli, daar ben ik niet zeker van) ben overgestapt?

Reputatie 7
Badge +24

Dan de volgende vraag. Waarom is de factuur een volledig maandbedrag (54,90 euro) terwijl ik per 27 juli (of 29 juli, daar ben ik niet zeker van) ben overgestapt?

Wat had u anders verwacht dan? Welkomstkorting? Heeft u misschien voor SuperWiFi's gekozen? Dan krijgt u geen welkomstkorting. 

Hallo @PeetStolk sinds wanneer heb je werkende diensten van KPN?

 

Reputatie 7
Badge +18

@PeetStolk Staan er geen posten op die tot die datum lopen en andere die daar beginnen van je oude en nieuwe abonnement of was het een overstap vanaf een andere provider?
 

Kan je anders een afbeelding (persoonlijke gegevens even wegpoetsen) plaatsen van pagina 2, dan kunnen we even meekijken of er een verklaring voor is.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PeetStolk ,

Er staat op jouw factuur 20 juli 2023 t/m 19 augustus 2023, maar er zijn maar vanaf bijvoorbeeld 29 juli 2023 kosten in rekening gebracht. 

Hou wel rekening met de eenmalige aansluitkosten van 25,00. 

 

Voorbeeld van een maandabonnement van 42,50 :

42,50 x 22/31 + 25,00  = 55,16 

 

Als je de exacte startdata van jouw abonnement en de juiste maandtermijn doorgeeft, dan kan ik de berekening preciezer maken.   

Reputatie 7
Badge +19

Dan de volgende vraag. Waarom is de factuur een volledig maandbedrag (54,90 euro) terwijl ik per 27 juli (of 29 juli, daar ben ik niet zeker van) ben overgestapt?

Je ontvangt dan nog een slotnota met een correctie voor het teveel betaalde bedrag. Dus vanaf 27 juli of 29 juli tot 19 augustus krijg je dan weer teruggestort.