Beantwoord

Voordelen van een nieuw abonnement bij een verhuizing?

  • 28 August 2022
  • 7 reacties
  • 809 keer bekeken

Beste klanten service,

Ik en mijn vrouw gaan verhuizen. van normaal internet naar glasvezel ik zag dat. Jullie een aanbiedingen hebben, met Sonos move speaker, etc. Kom ik hiervoor ook in aanmerking als trouwe klant.

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 August 2022, 07:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... als u op uw nieuwe adres een nieuw abonnement afsluit. Dus geen verhuizing doorgeven aan KPN. In plaats daarvan het abonnement op het oude adres stopzetten. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Verhuizing naar glasvezel ,

Dat (die actie met die Sonos move speaker) kan inderdaad door het stopzetten van het oude abonnement en het afsluiten van een nieuw abonnement. (BV op naam van jouw vrouw. ) 
 

Realiseer wel dat je wellicht bepaalde voordelen kwijtraakt als je bv nu nog gratis ESPN hebt via KPN Compleet. En nog vervelender: Gebruik je e-mailadressen van KPN? Die raak je dan kwijt.

Bepaal zelf of een nieuw abonnement voor jullie wel handig is.  

Je kunt wel meedoen aan de reguliere verhuisactie van KPN, maar dan krijg je andere kado's. De actie met de Sonos move speaker is een aparte actie. (Prijspakker)  

edit : reactie aangevuld met extra alinea ivm speciale voorwaarden prijspakker-actie. 

@Noordzee @Nick83 Dank jullie wel voor de reacties. Maar ik heb op dit forum gezocht naar verhuizen en toen kwam ik reactie tegen met de zelfde vraag als ik alleen die vroeg over de superwifi punten en die had een link gekregen als verhuis cadeau kon hij de superwifi punten of 6 maanden korting op het abonnement kiezen. Maar die heb ik al vandaar dat ik het vroeg over de Sonos move. 

Reputatie 7
Badge +28

Bij deze actie met de Sonos Move gelden andere voorwaarden : 

  • Het actieaanbod geldt uitsluitend voor klanten die zich abonneren op een nieuwe internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV, die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod te wijzigen. In het actieaanbod maak je een keuze tussen: 
    • Een Sonos® Move (Zwart/Wit) t.w.v. 399,- 
    • 6 maanden Internet & TV voor 35,- /mnd.
    • 2 KPN SuperWifi punten t.w.v. 199,-
  • De 30 dagen gratis Spotify Premium moet aanvullend worden geselecteerd in de shop op kpn.com en maakt geen vast onderdeel uit van het actieaanbod.
  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare Sonos® Move is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.
  • Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.

bron : https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv?actie=snelpakkers#info

Hallo @Verhuizing naar glasvezel als je gewoon verhuist i.p.v. een nieuw abo neemt krijg je gratis versterkers van KPN of korting, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/search.htm?q=verhuizen

 

@JanD Dank je wel voor de reactie. Ik heb de superwifi punten al dus ik dacht als ik die superwifi punten kon omruilen naar Sonos speaker als verhuis cadeau vind ik dan leuker 

Van het totale bedrag van de korting kan je toch iets naar eigen keuze aanschaffen? Via winkel naar keuze. 

Of uit eten...

😁