Beantwoord

Vragen over mijn factuur

  • 7 January 2023
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik heb een nieuwe abonnement bij KPN internet.  Ik had een week geen internet. Ik heb jullie gebeld en kwam een monteur bij mij thuis en internet gemaakt.  Jullie collega zei tegen mij dat die week niet berekent zal worden. 

Mijn tweede vraag is : - Ik heb een abonnement voor mijn eigen mobiel telefoon met telnr : .  Jullie collega zei tegen mij dat € 5 euro minder ga betalen voor mijn maandelijkse mobiel abonnement. 

Met vriendelijke groet, 

Rachid Jehjouh

 

Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 January 2023, 08:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rachid Jehjouh ,

De monteur heeft de storing vast kortgesloten met de administratie, dat komt vast wel goed. 
 

Wat betreft de vijf euro korting vanwege KPN-Hussel op je mobiele abonnement: Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden