Beantwoord

Waar kan ik de status bestelling inzien?

  • 28 July 2023
  • 6 reacties
  • 1183 keer bekeken

Ik wil weten hoe het met mij besteling is met nummer S3674***

 

Admin: gegevens verwijderd i.vm. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2023, 08:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Roos1983 ,

Want dat kan, op de website kun je inloggen met jouw KPN ID om jouw bestelling te volgen. En ja, het kan soms even een paar dagen duren voor alles inzichtelijk is. 

Ik wil weten hoever mijn besteling is ik heb gister een bevestichs mail gehad.

Met bestelnummer **********

alvast bedankt van mevrouw hatt

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en samengevoegd met je al bestaande topic hierover

Reputatie 7

Welkom op het forum, @Roos1983! Je kunt je bestelling volgen via de Mijn Bestelling omgeving. Log daar in met je bestelnummer en postcode, dan zie je vervolgens precies hoever alles is. 

Im heb op 27 een besteling gedaan maar heb nog geen apratuur binnen en ik zal op 7 augustus aangesloten

Kan iemand me wat laten weten

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Roos1983 
Heb je wel een bevestiging gekregen van je bestelling?

Meestal krijg je 3 dagen van te voren het pakket.

En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kun je sneller geholpen worden.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 

Reputatie 7
Badge +21

Misschien is het beter @Roos1983 om even te bellen: 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten