Beantwoord

Waar vind ik de link voor het omruilen van mijn oude toestel ivm Black friday deals 2022?

  • 21 December 2022
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb 2 samsung s22 en 1 samsung s22+ gekocht met de actie t/m 4 december 2022. Black friday deal 2022 voor deze toestellen was 100 euro cashback van Samsung en 100 euro extra inruilwaarde voor mijn oude toestel. Toen de actie bezig was kon je heel makkelijk op een link klikken en je toestel aanmelden voor ruilen. Dat kan niet meer. Waar moet ik wezen? Als ik mijn telefoon probeer aan te melden wordt deze niet aangegeven in de keuze opties. Voor de cashback stond alles wel goed uitgelegd op de site van Samsung. Waarom niet bij kpn? Doet KPN ook aan fishing of zo? Je moet je klanten niet alleen lokken met mooie praatjes maar ook helpen en deze ook waar maken. 

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 December 2022, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Idem, 2 Samsungs aangeschaft, met cashback én extra inruilwaarde. Waar blijft die? En waarom is daar geen enkele communicatie over? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Yoana en @NvE1988 ,

De cashback is een actie van Samsung. Je kunt je tot en met 6-2-2023 op deze website registreren: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M27D86T45JXGD

 

Wat betreft de extra inruilwaarde: 

KPN schrijft : 

Je oude mobiele telefoon is in veel gevallen geld waard. Gun je oude toestel daarom een 2e leven en krijg er een mooi bedrag voor terug. In een paar simpele stappen kan je geld terugkrijgen en zorgen wij dat je telefoon wordt hergebruikt, of duurzaam wordt gerecycled. Iedereen blij!

Het aanvragen doe je via deze pagina . Hier staat ook uitgelegd hoe het proces werkt en wat de voorwaarden zijn.

 

Goedemorgen Noordzee, dank je wel maar dit is het NIET. Antwoord van jou gaat over de 100€ cashback van Samsung.

Wij hebben het over de 100€ extra inruilwaarde via Recommerce/KPN. 

 

Onderstaand ook deze mail van Recommerce, maar nu blijft het al 3 weken stil.

Trade-in aanvraagnr. KPNL6380A0BD603B3

“De bonus uitbetaling ter hoogte van 100 € kan later worden uitbetaald indien wij hiervoor nog niet de benodigde documenten hebben ontvangen of kunnen beoordelen. Je wordt hierover in een separate mail geïnformeerd indien dit voor jou van toepassing is.” 

Reputatie 7
Badge +28

@NvE1988 

Beide links staan in mijn antwoord. Maar jij hebt de aanvraag kennelijk al in gang gezet. 
 

Maar topicstarter @Yoana weet nu hoe de aanvragen werken. 

@Noordzee 

Ik heb idd de link gevonden. Echter 2 van mijn oude toestellen worden niet geaccepteerd voor inruilen.  Wat betekend dat nou? Ik vind prima als ik daar geen geld voor krijg, maar ik wil wel die 100 euro krijgen. 

Reputatie 7
Badge +28

Die 100 euro kun je aanvragen bij Samsung via de eerste link. 
 

De cashback is namelijk een actie van Samsung. Je kunt je tot en met 6-2-2023 op deze website registreren: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M27D86T45JXGD

 

@Noordzee ik bedoel niet de cash back maar 100 extra inruilwaarde 

Reputatie 7
Badge +28

Heb jij ook zo’n trade-in aanvraagnummer? Want dan is het in behandeling en is het nummer jouw bewijs van tijdige aanvraag.