Vraag

Waar vind ik mijn oude facturen? (2021)

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Hi. Ik zou graag alle facturen uit 2021 ontvangen van het mobiele nummer dat in m’n profiel staat en van m’n thuis abonnement.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rich1974 , het snelst gaat dat via de klantenservice 0800-0402.

Hier kan een moderator dit voor je doen. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij Persoonlijke opmerkingen het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek.

Het is druk op het forum. Houd daarom rekening met een wachttijd van zo’n 4-5 dagen.

Hi. Die heb ik reeds gebeld en die vinden geen oudere facturen terwijl ik wel degelijk dit telefoon abbo had en een KPN thuis abbo.

alle benodigde gegevens staan reeds in m’n profile.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Rich1974 

Helaas komt dat vaker voor. Kennelijk ontbreekt dan de ervaring/kennis bij die medewerker om de oudere facturen terug te vinden. De KPN moderators weten die weg wel en zij zullen je helpen. Door de drukte op het forum duurt dat alleen langer.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom op ons forum @Rich1974. Goed om te zien dat @RBxx je al op weg geholpen heeft!

Fijn dat je je gegevens al ingevuld hebt. Ik heb je zojuist een deel van de facturen van 2021 per mail toegestuurd, van zowel je Thuis als mobiele abonnement. Heb je deze ontvangen? En kan je voor de zekerheid voor me controleren welke je nog mist? Dan zoek ik die er voor je bij, en stuur ik ze na.