Beantwoord

Waarom is aanbieding niet beschikbaar voor bestaande klanten?

  • 22 March 2024
  • 9 reacties
  • 93 keer bekeken

KPN heeft een aanbieding met 600m/bit mobiel internet, en 75Gb buitenlandbundel.

Dit is echter alleen voor nieuwe klanten, en niet voor bestaande klanten. 

Waarom is dit niet beschikbaar voor bestaande klanten? KPN strooit met mooie aanbiedingen, voor nieuwe klanten, maar men vergeet de vaste klanten.

icon

Beste antwoord door Nick83 22 March 2024, 17:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dit is voor alle klanten. Ook voor bestaande klanten. Maar u moet wel uw huidige contract uitzitten. Dat is toch logisch? Contract is contract. Daar zit u aan vast. Punt.

Aan het einde van uw contract kunt u verlengen. En dan kunt u voor het 600 mbit abonnement kiezen. 

Je kan 1x per maand je abonnement aanpassen. Zo staat het op "mijn kpn" Dit geldt voor alle abonnees,  maar upgraden, tegen een evt meerprijs, kan dus blijkbaar niet.

Reputatie 7
Badge +24

Je kan 1x per maand je abonnement aanpassen. Zo staat het op "mijn kpn"

Ja klopt. Maar wel binnen de mogelijkheden met bijbehorende prijzen die het huidige abonnement bied.

Die mogelijkheden/prijzen worden vastgezet bij de start van het abonnement en blijven gedurende de gehele looptijd hetzelfde. 

Een mogelijkheden om te kiezen voor 600 mbit word dus niet toegevoegd aan bestaande abonnementen.

Dit geldt voor alle abonnees,  maar upgraden, tegen een evt meerprijs, kan dus blijkbaar niet.

Nee, dat kan niet.

Reputatie 7
Badge +24

Die 600 mbit word in werkelijkheid overigens (bijna) nooit gehaald. Je zit te betalen voor gebakken lucht. Maar dat terzijde. 

Oftewel, aanbiedingen om zieltjes te winnen.

Gewonnen zieltjes moeten maar weer 2 jaar wachten.

In afgelopen periode gekeken wat nieuwe abonnees krijgen, dit staat in schril contrast met wat vaste abonnees krijgen.

De aanbiedingen voor nieuwe abonnees zijn sws scherper dan de aanbiedingen om abonnement te verlengen. 

Reputatie 7
Badge +11

Jij hebt toentertijd ook van een scherpe aanbieding geprofiteerd als nieuwe klant in de vorm van korting of een cadeau, dat blijft KPN natuurlijk niet doen, maar heeft maandelijks voor bestaande klanten toch ook weer leuke aanbiedingen, volg daarvoor de nieuwsbrief en zie onderstaande link:

@Jv1971 

Reputatie 2

Oftewel, aanbiedingen om zieltjes te winnen.

Gewonnen zieltjes moeten maar weer 2 jaar wachten.

In afgelopen periode gekeken wat nieuwe abonnees krijgen, dit staat in schril contrast met wat vaste abonnees krijgen.

De aanbiedingen voor nieuwe abonnees zijn sws scherper dan de aanbiedingen om abonnement te verlengen. 

Niet mee eens, toen ik mijn mobiele abo kon verlengen kreeg ik gewoon dezelfde aanbieding als nieuwe mobiele klanten. 

 

Moet je abo wel verlengbaar zijn natuurlijk. Maar toen je het 2 jarig contract afsloot zat daar vast een kortingsactie bij, en anders had je moeten wachten in de wetenschap dat die erbijna altijd zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Oftewel, aanbiedingen om zieltjes te winnen.

Gewonnen zieltjes moeten maar weer 2 jaar wachten.

In afgelopen periode gekeken wat nieuwe abonnees krijgen, dit staat in schril contrast met wat vaste abonnees krijgen.

De aanbiedingen voor nieuwe abonnees zijn sws scherper dan de aanbiedingen om abonnement te verlengen. 

Dat is niet waar. Bestaande klanten krijgen bij het verlengen van een mobiel abonnement hetzelfde aanbod als een nieuwe klant. 

Reputatie 7
Badge +12

De enige actie die ik voor mobiele nieuwe klanten wel eens voorbij zie komen is geen activatie kosten. En als verlengende klant betaal je die ook niet dus is dat sowieso al voordeliger. Dus geen idee waar jij actie’s ziet voor mobiele abonnementen want ik moet die nog tegen komen.

Reageer