Beantwoord

Waarom is er 131 euro afgeschreven terwijl mijn abonnement 66 euro is?

  • 12 October 2022
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Mijn maandelijkse telefoonrekening is66€ en deze is ingetrokken 131€ ik wil de reden weten en ik hoop dat u de rest van het bedrag zo snel mogelijk zult terugbetalen. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 15 October 2022, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Marsad als je tussen 2 factuurperiodes een abo hebt afgesloten is je 1e factuur een overlopende factuur.

Je betaalt je abo altijd 1 maand vooruit en bij een nieuw abo betaal je achteraf de nog niet in rekening gebrachte abokosten. 

Voorbeeld: KPN factureert op 1 oktober, abo afgesloten op 10 september. Je 1e factuur is dus je abo over oktober en de achterafkosten van 10 september tot 1 oktober.

Op blad 2 van je factuur is het duidelijk terug te vinden waar het geld voor gefactureerd is.

Duidelijk zo?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Marsad, welkom! Je hebt het over de telefoonrekening. Het is me niet helemaal duidelijk of je daar een mobiel of vast abonnement mee bedoelt. In beide gevallen kan dit komen door een wijziging in je abonnement. Of door verbruikskosten van het bellen naar betaalde nummers. Of, bij een mobiel abonnement, gebruiken van payinfo diensten.

 

Je kunt, zoals Jan al aangeeft, op je factuur zien waar de kosten voor zijn. Je factuur kun je via de MijnKPN dowmloaden en openen. Heb je hierna nog vragen, stel ze hier gerust. Dan helpen we je verder.