Beantwoord

Waarom is mijn factuur ineens €10 hoger?

  • 28 November 2022
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste KPN,

Ook ik heb plots iedere maand 10 euro op mijn abonnementskosten staan hoe is dit mogelijk? Heb nooit ergens akkoord voor gegeven?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 4 December 2022, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @delano02 

 

Als je op pagina 2 van je factuur kijkt zou daar moeten staan waar die extra € 10 kosten van zijn.

Misschien 1 of andere dienst waar je (ongewild) op bent geabonneerd?

Reputatie 7
Badge +15

@delano02 Welkom op het forum. 

Op het moment dat je extra kosten hebt dan zijn deze zoals @GeSp zegt zichtbaar op pagina 2 van je factuur. 

Je factuur kun je dan weer vinden via MijnKPN. Hieruit wordt vaak duidelijk waar de extra kosten voor zijn.