Beantwoord

Waarom krijg ik een nul factuur?

  • 22 December 2022
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Waarom krijg ik een nul factuur op mijn klantnummer **?

 

Admin: klantnummer verborgen

icon

Beste antwoord door Joris62 22 December 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Effe een gok @Onlucky : zat je vroeger bij XS4ALL en heb je sinds de overgang naar KPN een nieuwe KPN SIM kaart voor het gratis mobiele abonnement? Omdat dat is bijvoorbeeld een abonnement, waarvoor je maandelijks een nul euro factuur krijgt.

 

Reputatie 5
Badge +8

Welkom @Onlucky! Heeft @Joris62 een koelkast gewonnen of zit hij er volledig naast? 😀