Beantwoord

Waarom moet ik een monteur betalen als ik overstap naar KPN?

  • 4 January 2024
  • 14 reacties
  • 216 keer bekeken

Waarom moet je een monteur betalen als je overstapt naar jullie.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 January 2024, 20:37

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BiancaB1981, welkom hier.

Waarom moet je een monteur betalen als je overstapt naar jullie.

Dat is voor mij ook een vraag. Wat is er precies aan de hand?

Ik wil overstappen naar kpn. Dat gaat in per 4 maart.

Maar ik kan nergens een aansluiting van kpn vinden. Daarom wil ik graag een monteur.

Heb alleen deze. Zie foto

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat lijkt me geen probleem. Heb je al met ons gebeld? Het gratis nummer is 0800 0402. 

En anders help ik je ook graag hier. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan. Of moet ik meer invullen?

Dat lijkt me geen probleem. Heb je al met ons gebeld? Gratis nummer 0800 0402. 

En anders help ik je ook graag hier. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BiancaB1981. Ontzettend sorry, ik heb je reacties over het hoofd gezien. 

Ik zie dat je aansluiting gepland staat op 4 maart, en dat je nog geen monteur hebt ingepland. Zou je alsnog een monteur in willen plannen? Dan weten we zeker dat alles goed wordt aangesloten. 

Ik wil wel een monteur inplannen, maar dan moet ik er dik voor betalen?

Dat is niet gratis?  Voor aansluiting? Bij jullie concurrent wel namelijk.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil wel een monteur inplannen, maar dan moet ik er dik voor betalen?

Dat is niet gratis?  Voor aansluiting? Bij jullie concurrent wel namelijk.

Ik had iets duidelijker moeten zijn. De installatie met een monteur is bij ons ook kosteloos. Inbegrepen is de installatie van de modem, WiFI, 1 tv, 1 pc en 1 telefoon. Je kunt dus gerust een monteur inplannen. 

Oké bedankt! Hoop niet dat ik achteraf toch moet betalen.

Staat duidelijk dat het 75 euro kost. Maar ga er nu vanuit dat ik dit niet hoef te betalen !

Heb monteur ingepland voor 4 maart.

Reputatie 7
Badge +9

Staat duidelijk dat het 75 euro kost. Maar ga er nu vanuit dat ik dit niet hoef te betalen !

Heb monteur ingepland voor 4 maart.

Als dat zo is kan je @Alex van KPN hier aan ze jas trekken, die lost het dan voor je op.

Reputatie 7
Badge +24

Je mag mij hier aan houden, als je een installatiemonteur bestelt is dat altijd gratis voor de installatie van de modem, WiFI, 1 tv, 1 pc en 1 telefoon.

Nou Alex! Het is dus niet waar dat het gratis is!! Heb nu de factuur binnen van 75 euro extra. En het leuke is monteur was niet eens op komen dagen dus heb het ook nog eens zelf geïnstalleerd. 

Hoop dat ik zo snel mogelijk die 75 euro weer krijg.

Reputatie 7
Badge +24

Ik kijk hier heel verbaasd naar, je hebt het ook nog eens zelf geïnstalleerd. Ik zie dat die kosten gecrediteerd worden, maar ik neem dit wel mee want dit hoort niet zo te gaan. Mijn excuses hiervoor. 

Reageer