Vraag

Waarom neemt de klantenservice klanten niet serieus?

  • 26 November 2023
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

LS ik ben klant van KPN, mobiel al 20 jaar en voor internet wisselt dit soms. Deze week heeft Ziggo een aanbieding die mij ongeveer 600 euro scheelt voor een jaar. Best veel geld. Aangezien mijn abonnement afgelopen was heb ik KPn benaderd wat hun aanbieding zou zijn. 

Nou, dat was een feest. Bij de eerste keer bellen werd ik verwezen naar de website, omdat de mevrouw in kwestie zei, daar mogen wij geen uitspraken over doen. Ok, op naar de website, maar helaas werkte de knop bij het item ‘terugbellen’ niet. Maar weer gebeld, de medewerker in kwestie vertelde mij dat het goed was dat ik bij hem was terecht gekomen want hij ging het regelen. Het aanbod was 5 euro korting op mijn abonnement. Toen ik vertelde dat Ziggo iets anders aanbied ging hij mij doorverbinden. Na 25 minuten wachten heb ik maar opgehangen.

De volgende dag maar weer eens gebeld. Dit keer had ik weer de juiste persoon aan de telefoon, maar weer een ander verhaal. We kunnen een aanbieding doen, maar dat alleen als u voor twee jaar tekent. Aangegeven dat ik dat niet wil en het antwoord luidde, dan kan ik u niet verder helepen. Nog maar weer een keer naar de website, nu kon ik wel aangeven dat ik teruggebeld wilde worden. De momenten dat dit kon lagen, heel slim, na de aanbiedingsperiode van Ziggo. 

Kortom, de meest slecht en trage klantenservice met allerlei verschillende verhalen die je kunt bedenken, maar, nu ik eenmaal naar Ziggo ben overgestap, krijg ik binnen 3 minuten een app, dat de gevolgen van de overstap mij zullen worden meegedeeld via de mail…..

Kunnen jullie mij uitleggen waarom jullie zo’n lachertje maken van jullie klantenservice en de klant op geen enkele manier serieus nemen?


1 reactie

Badge +19

Stap gewoon over als je er beter van wordt!! Inmiddels weet toch iedereen wel dat je alleen als nieuwe klant korting krijgt. En dan wordt je een voorstel gedaan wat je niet aanspreekt en dan noem je dat "niet serieus genomen worden". Lijkt wat mij betreft op een beetje zeuren.

Reageer