Beantwoord

Wanneer krijg ik de link om mijn toestel af te betalen? Maandag formulier ingevuld

  • 3 August 2023
  • 7 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste,

 

maandag heb ik de formulieren ingevuld voor het afbetalen voor mijn toestellen. 
nu heb ik nog steeds geen ideal link ontvangen. 
 

kan dit met spoed opgepakt worden. Dit ivm met hypotheek aanvraag. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 August 2023, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Rayman1976  Voor een snelle reactie kun je de klantenservice bellen op 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken, op dit forum hebben de moderators het heel druk.

Laat je hier even weten of het gelukt is 

@jimny dat heb ik gedaan. Maar ze kon me niet helpen. Ik moest het formulier maar opnieuw invullen. 

@jimny dat heb ik gedaan. Maar ze kon me niet helpen. Ik moest het formulier maar opnieuw invullen. 

@Rayman1976  dat is natuurlijk  balen, heb je  het formulier inmiddels opnieuw opgestuurd ? 

 

Vul voor alle zekerheid  je forum profiel in met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent, let wel dat het zomaar een week gaat duren voordat je BKR alles heeft verwerkt .

@jimny 

 

ik heb inderdaad formulier opnieuw ingevuld. 
maar dan moet het wel goedgaan. 
 

anders kost me dat een huis dadelijk 

Reputatie 7
Badge +20

Niet zo fraai dat het niet in 1 keer goed is gegaan @Rayman1976, ik snap dat het een beetje spannend wordt zo ☹️

Als je het formulier vandaag opnieuw in hebt gevuld, hoor je over uiterlijk 2 werkdagen de iDeal link te ontvangen. Check ook vooral je mappen met ongewenste mail en de spam map, met een beetje pech komt de mail daar in terecht!

 

@Maja_  vandaag 60 min met kpn aan de telefoon gehangen en nog geen link. Zelfs met collection gebeld. Uiteindelijk moest de zeer vriendelijke medewerker nog eens de formulieren invullen dus voor de 3e keer. 
 

ik had dit graag zeer snel opgelost ivm hyptheek

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat het gisteren eindelijk goed is gekomen en dat je hebt kunnen betalen @Rayman1976.  Jammer dat dit zo veel stress op heeft geleverd in een al stressvolle periode, maar heel fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt!